Archief - [X360] premium console + games + accesoires

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Helld0g-

Legacy Member
hierbij verkoop ik definitief mn game console wegens aankoop snelle laptop die morgen aankomt

het liefste verkoop ik alles samen

Console 300€
Xbox360 Premium console met de stille Samsung drive
# 20 GB harde schijf
# headset
# wireless controller
# component HD-kabel met SCART-adapter

Accessoires
# 1 extra wireless controller (2 in totaal dus) 20€
# 2 plug 'n' play kabels met bijhorende batterypacks 30€
# VGA kabel om op pc schermen of LCDtv aan te sluiten 20€

Games
# Project Gotham Racing 3 25€
# Hitman: Blood Money 25€
# MotoGP 06 25€
# Call of Duty 2 25€
# Kameo: Elements of Power 25€
# TopSpin 2 25€
# Prey 30€
# Ghost Recon: Advanced Warfighter (GRAW) 30€
# The Elders Scrolls IV: Oblivion 30€
# Test Drive Unlimited 30€

Bonus (telt niet mee in de prijs die krijg je der gewoon bij, zitten toch nog een paar leuke spellen in hoor!)
Xbox met 1controller met bijhorende games:
# MotoGP
# Tom Clancy's Splinter Cell
# Project Gotham Racing
# HALO
# Mechassault
# Fable
# NFL2K5

vraagprijs 600euro, kan evt leveren of tegenkomen in west-vlaanderen...

niets gaat weg tot alles vastligt voor verkoop sorry!
zoals je ziet aan de prijs zou ik liever alles in 1 verkopen

Evil Force

Legacy Member
Ben wel geinteresseerd in de premium console met 2 bakjes, 2 plug and play.. en die kabel
+ de games Top spin 2, GRAW, Prey, Oblivion

bod: 350euro

Cerv.Be

Legacy Member
# VGA kabel om op pc schermen of LCDtv aan te sluiten
# MotoGP 06

hoeveel?

Fr3d3ric

Legacy Member
Ik ben geïnteresseerd in het "console pakket", 1 plug 'n' play kabel met bijhorende batterypack en PGR3 en bied 300 euro.

Ik kom daar persoonlijk om want woon in wvl.

grts

-Helld0g-

Legacy Member
heb er wat prijzen bijgezet, maar ik geef de voorkeur eraan om alles in 1 keer te verkopen, ander mag ik hier 10 paketten versturen en zit ik binnen een maand nog met games ed. over

vegeta

Legacy Member
Hitman: Blood Money 25€
Test Drive Unlimited 30€
1 extra wireless controller 20€
1 plug 'n' play kabels met bijhorende batterypacks 15€
Dat zijn toch officiele accesoires he? of van die Big Ben's?
90 incl verzending

Orgasmatronic

Legacy Member
# The Elders Scrolls IV:
# Test Drive Unlimited

40€ excl bod

Fr3d3ric

Legacy Member
Fr3d3ric zei:
Ik ben geïnteresseerd in het "console pakket", 1 plug 'n' play kabel met bijhorende batterypack en PGR3 en bied 300 euro.

Ik kom daar persoonlijk om want woon in wvl.

grts


Ga je akkoord met het bod?

grts

-Helld0g-

Legacy Member
Fr3d3ric zei:
Ik ben geïnteresseerd in het "console pakket", 1 plug 'n' play kabel met bijhorende batterypack en PGR3 en bied 300 euro.

Ik kom daar persoonlijk om want woon in wvl.

grts

sorry das iets te weinig en ik heb al een gelijkwaardig bod van 400euro met 3 games meer.

ik hou het in overweging, maar hoe meer er in ene keer vandoor gaat hoe intressanter de prijs ook is die ik kan geven.

als je het geld hebt ben je dus even goedkoop af om alles samen te kopen want dan doe ik een deel van de prijs af, en dan ruil je de andere games die je niet graag speelt hier dan op het forum (zonder verlies).

-Helld0g-

Legacy Member
vegeta zei:
Hitman: Blood Money 25€
Test Drive Unlimited 30€
1 extra wireless controller 20€
1 plug 'n' play kabels met bijhorende batterypacks 15€
Dat zijn toch officiele accesoires he? of van die Big Ben's?
90 incl verzending

officieel microsoft

pimpieboy

Legacy Member
hoi ik neem moto gp, ne wireless controller en nen battery pack (das zonder pielen voor op te laden en daarna te gamen ermee e?) samen voor 45 euro

-Helld0g-

Legacy Member
het wordt in overweging genomen, maar zoals ik al zei gaat een bod op alles voor!

laat jullie bod na op wat jullie willen en dan kijk ik tegen het einde van de week in hoeveel stukskes ik hem kan verkopen. first bid, first served natuurlijk, als het gelijke boden zijn

pimpieboy

Legacy Member
ja bij mijn weten heb ik toch zonet een bod gedaan ze
maar ben niet van plan om te wachten tot eind deze week ze ... tegen dan moet ik al gamen :-)

BiZi

Legacy Member
Heb em via PM even gecontacteerd. Ik moet donderdagavond nr Kortrijk, dus zou eventueel om het volledige pakket kunnen komen.

Mijn (officieel) bod bij deze € 500

pimpieboy

Legacy Member
als ge dat krijgt voor 500 kom ik persoonlijk uwe nek omwringen :-) ge moet diene mens niet uitzuigen e tis al goekoop genoeg ik doe tenminste nog een fair bod :-)

BiZi

Legacy Member
pimpieboy zei:
als ge dat krijgt voor 500 kom ik persoonlijk uwe nek omwringen :-) ge moet diene mens niet uitzuigen e tis al goekoop genoeg ik doe tenminste nog een fair bod :-)

......

Fr3d3ric

Legacy Member
"console pakket", 1 plug 'n' play kabel met bijhorende batterypack en PGR3

325 euro zelf afgehaald

grts
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan