Archief - [X360] Cod3, dead rising, top spin

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jon_kanon

Legacy Member
Kstart eff een nieuwe thread omda topspin derbij kmt en omdak alleen nog maar verkoop of ruil tege :thp8, rainbow six vegas of viva pinata. Tgeld is dan om een van deze games te kope dus doe maar een bodje:)

pimpieboy

Legacy Member
pro evo man echt wa doede gij ier in godsnaam op deze forum behalve onnozel doen :-)

john

cod 3, dead rising en top spin 2 samen inclusief voor 75 te betalen begin volgende week

kiewitcity

Legacy Member
hoeveel zou ge nog willen hebben voor dead rising? ( heb het eigenlik niet echt nodig,ma als de prijs mee valt wil ik deze wel eens spelen.)heb enkel op de moment fight night 3 (360 ) te ruil spel is in perfecte staat slechts eenmaal uitgespeeld.

jon_kanon

Legacy Member
Pro evo: veel te weinig
pimpieboy: Is toch een beetje te weinig voor de 3 maar is al een begin bod (75 voor 2 is al beter das mr 37.5 de game)
Kiewitcity: Doe maar een bod als het me aansta zallek het wel zegge

Brasil-B

Legacy Member
:offtopic:
beste pimpieboy

stop aub eens met altijd commentaar te hebben op iedereen. Als iemand een bod doet of een te hoge minimumprijs zet, heb je steeds commentaar. Niemand heeft er een boodschap aan wat jij er over denkt.


Greetz

Evil Force

Legacy Member
cod3 + top spin
55 incl

(PM me indien ok , of indien je wilt onderhandelen)

pimpieboy

Legacy Member
beste brasil

stfu en moeit u niet met mijn bemoeienissen aub :D
zijde gij mod of deel van de crew? nee... dus houd u maar bezig met constructieve antwoorden ipv op mijn kap te zitten

jon

75 voor alledrie is verre van slecht :-)
PM me eens u tegenbod anders

Evil Force

Legacy Member
pimpieboy zei:
beste brasil

stfu en moeit u niet met mijn bemoeienissen aub :D
zijde gij mod of deel van de crew? nee... dus houd u maar bezig met constructieve antwoorden ipv op mijn kap te zitten

jon

75 voor alledrie is verre van slecht :-)
PM me eens u tegenbod anders

Sorry pimpieboy maar brasil heeft gelijk, hij reageert op uw reacties.
Mensen mogen niet op jou reageren als je iets zegt dat hen niet aanstaat,
terwijl jij niet anders doet dan mensen aanvallen om gewoonweg belachelijke redenen.
Hier zeg je ook voorbeeld dat pro evolution soccer onnozel doet enzo gewoon omdat hij 20 euro biedt op een spel, terwijl jij amper als je even rekent 5 euro meer biedt per spel.

Sorry maar dat kan er bij mij niet in.

(Pimpie vat dit terug niet te persoonlijk op)

(sorry voor offtopic Jonh_kanon maar ja, uiteidelijk is het niet offtopic aangezien ik ook al heb geboden)

greets

Brasil-B

Legacy Member
pimpieboy zei:
beste brasil

stfu en moeit u niet met mijn bemoeienissen aub :D
zijde gij mod of deel van de crew? nee... dus houd u maar bezig met constructieve antwoorden ipv op mijn kap te zitten

jon

75 voor alledrie is verre van slecht :-)
PM me eens u tegenbod anders

:offtopic:

Beste pimpie

Ik ben helemaal geen mod, ik geef mijn mening over iets wat me stoort. Het gaat dan ook niet alleen over deze thread, maar er zijn er verschillende waar je commentaar geeft. Als iemand een te hoge prijs stelt dan post je soms :"Ja ik zal het wel op ebay zoeken" Dat kan best zijn, maar niemand heeft hier een boodschap aan.


Mvg


PS: Ik doe geen bod en geef ook geen oordeel over jouw bod, wat dat is jouw specialiteit ;)


Sorry voor :offtopic: Het is de laatste.

jon_kanon

Legacy Member
Vanag nu alleen ng maar on topic plz :) En kzie toch liever nog wa meer geld mja kzal eff afwachte en zien wat hoogste is

Evil Force

Legacy Member
Evil Force zei:
cod3 + top spin
55 incl

(PM me indien ok , of indien je wilt onderhandelen)

Reageer je niet omdat je het niet hebt gezien,
of omdat het niet hoog genoeg is?

mvg

jon_kanon

Legacy Member
pm send voor da ge die post had gezet

edit: srr twas toch derna
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan