DJ 0lly
Legacy Member
Ik verkoop dus een nintendo WII ik denk nog geen 3 maand oud, niets mee gebeurd nog maar 4 keer op gespeeld, Farcry en Zelda
garantie en factuur en dergelijke zijn allemaal in orde. M.a.w 't is gewoon een grote miskoop dus begin niet met 120€ want daarvoor gaat hij niet weg.
garantie en factuur en dergelijke zijn allemaal in orde. M.a.w 't is gewoon een grote miskoop dus begin niet met 120€ want daarvoor gaat hij niet weg.
.
.