Archief - [SEGA] Dreamcast met toebehoren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Che Guevara

Legacy Member
deze is onder voorbehoud te koop
als ik er genoeg van krijg dan mag hij
wil hem ergens wel houden maar speel er nooit op dus overtuig me maar hem weg te doen :):)

- console
- twee controllers (heb er nog ergens 2 extra liggen maar vind ze nidirect)
- bekabeling
- stuur met pedalen
- rumble pack
- 1 vmu (en bij die andere controllers ook nog ene als ik ze vind )

games
allemaal origineel off course
alle games zijn boxed en met manual (hier en daar zijn wel de clippekes van het cd doosje gebroken)

- Shenmue I (met manuals en kartonnen omhulses rond de 2 dubbelcds)
- shenmue II (met manuals en kartonnen omhulses rond de 2 dubbelcds)
- Virtua striker 2 ver.2000.1
- European superleague
- NBA 2K2
- Metropolis street racer
- Sega rally
- F1 world grand prix
- Virtua tennis
- Ready to rumble boxing
- Resident evil : code veronica
- WWF attitude get it

dacht nog ergens crazy taxi 1&2 te hebben en soulcaliber maar die zie ik niet direct liggen dus vrees dat die ook bij die controllers liggen ben er naar op zoek en hou jullie op de hoogte

Rocknsad

Legacy Member
Bod van 60 € inc
Voor : Dreamcast hardware zonder stuur + vitrua striker 2 , sega rally , vertua tennis , ready to rumble en wwf attitude

divinity---

Legacy Member
Rocknsad zei:
Bod van 60 € inc
Voor : Dreamcast hardware zonder stuur + vitrua striker 2 , sega rally , vertua tennis , ready to rumble en wwf attitude
omfg en je bood 60 op de mijne ...


en je geld was toch zogezegd over de limiet van deze maand? ..:ironic: a big lie?

Rocknsad

Legacy Member
divinity--- zei:
omfg en je bood 60 op de mijne ...


en je geld was toch zogezegd over de limiet van deze maand? ..:ironic: a big lie?

Ik heb het uitgelegd , ik koop wel nog cash alst wa in de buurt is ...

Che Guevara

Legacy Member
bod van spoelworm heeft voorrang aangewien het voor het geheel is

sluit af woensdagavond rond 20 a 22 u naargelang ik thuis ben zal het exact tijdstip nog posten

Che Guevara

Legacy Member
last up
sluit af om 21u30
indien er een bod komt in de laatste tien minuten dan verleng ik de deadline met tien minuten

Che Guevara

Legacy Member
deze staat terug te koop
spoelworm vertikt het precies van te antwoorden
indien hij hier voor morgen 22 u niets laat weten krijgt hij (tegen mijn zin want doe da ni graag) negatieve feedback

vidiot

Legacy Member
Ik heb wel interesse, wilt ge me es toevoegen op MSN, kheb wat vragen...

Grts

VirToX

Legacy Member
50€ voor de console + toebehoren + virtua tennis... Is de doos van de consolenog aanwezig?

grtz

Che Guevara

Legacy Member
de console is niet boxed
meneer is online geweest maar vertikt het dus van te antwoorden
negatieve feedback zal dus volgen

Che Guevara

Legacy Member
zoals op msn erover gepraat shenmue verkocht aan vidiot
MAAR voor de geinterreseerden ik heb shenmue nog liggen maar dan zonder het kartonnen doosje
heb ook alle games nagekeken en de cd van virtua striker steekt blijkbaar ni in het doosje
hou jullie zeker op de hoogte

Bhoda

Legacy Member
- Shenmue I (met manuals)
- shenmue II (met manuals en kartonnen omhulses rond de 2 dubbelcds)
- Metropolis street racer
- Resident evil : code veronica

45 Euro incl.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan