Archief - [PSP] Value Pack + 2GB Memstick (FW 1.5)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moes

Legacy Member
Hallo,

ik heb hier een psp value pack liggen wat zelden of nooit gebruikt is geweest
het pakket bevat het volgende:

- PSP in perfecte staat,folie nog op scherm
- handleidingen en originele doos
- Sony Memorystick Duo 64MB
- beschermhoesje
- oortjes
- schoonmaakdoekje
- spiderman umd
- demodisc
+ SONY Memorystick PRO DUO 2GB

Originele firmware van psp is 1.5, nu staat er 2.0 op
Kan dus makkelijk weer gedowngrade worden

Minimumprijs: 150 euro

Ik behoud mij het recht..

Staat ook op TONES

^MystiQ

Legacy Member
Wat is de reden van weg te doen ? :)

Kben eigenlijk wel ferm geintereseerd in zo ne PSP maar iets houdt mij precies tegen en kweet niet wat :)

Moes

Legacy Member
reden van wegdoen is dat ik dat niet gebruik, speel nooit of te nimmer games meer, heb voor zelfde reden oa als xbox360 verkocht ook
Er staan hier nog veel dingen die buiten mogen, kan geld voor andere dingen gebruiken:)

^MystiQ

Legacy Member
Moes zei:
reden van wegdoen is dat ik dat niet gebruik, speel nooit of te nimmer games meer, heb voor zelfde reden oa als xbox360 verkocht ook
Er staan hier nog veel dingen die buiten mogen, kan geld voor andere dingen gebruiken:)

Kan je trouwens ook films afspelen vanuit dat geheugenkaartje ?

En waarom 150 euro als minimumprijs, elders hier beneden vroeg hij 125 euro excl en je kreeg er een game bij :)

Tis gewoon een vraag uit interesse é. Zit daar trouwens ook een agenda functie op ? :)

Moes

Legacy Member
omdat er hier een memstick van 2 giga bijzit, wat toch ook al wat kost!!
en films afspelen vanop stick zou ik niet kunnen zeggen, maar ik vermoed van wel

^MystiQ

Legacy Member
Moes zei:
omdat er hier een memstick van 2 giga bijzit, wat toch ook al wat kost!!
en films afspelen vanop stick zou ik niet kunnen zeggen, maar ik vermoed van wel

Kun je het eens uitproberen en het mij laten weten ? :)

linux

Legacy Member
natuurlijk kan je films kijken vanop de memstick, werkt perfect en vloeiend :)

bonitoo1

Legacy Member
is deze nog te koop en hoeveel bedraagt de prijs nu, ik ben van ieper en ben eventueel wel geintresseerd

Moes

Legacy Member
is zeker nog te koop,staat er nog maar twee dagen op
hoogste bod tot nu toe is 195 euro, meeneemprijs=direct verkocht: 220 euro
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan