Archief - [PSP] TK: Value Pack + 2 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Minion

Legacy Member
TK:

Een PSP Value pack, aangekocht op 1 september 2005 (release), maar eigenlijk bitter weinig op gespeeld en dus zo goed als nieuw. Wat zit er in?
-PSP (V3.00)
-Alle handleiding + garantie
-Demo-Disc
-Earphones
-Earphone remote
-Wristbrand
-Memory Stick pro duo van 32megabite
-oplader
-USB-kabel (heb ik zelf gekocht)

En ook nog 2 games

-GTA Liberty City Stories
-WipEout

Meeneemprijs voor PSP is €130, en voor den hele bazaar €160.
foto's

Minion

Legacy Member
ENERGIE03 zei:
een vriend wil je 120euro geven voor alles

Vrienden probeer je toch niet af te zetten! €130 voor PSP + 1 game.

@NS Boy: Toch liever niet.

ENERGIE03

Legacy Member
hij zegt : WipeouT is 5euro waard :/
en uhm hoe kan ik mijn vriend afzette ?
BTW je mag proberen he om een bod te doen
120 voor PSP , 32mb , oplader , usb-kabel , WipeOuT

Minion

Legacy Member
ENERGIE03 zei:
en uhm hoe kan ik mijn vriend afzette ?
BTW je mag proberen he om een bod te doen
120 voor PSP , 32mb , oplader , usb-kabel , WipeOuT

Excuses, khad je fout begrepen.
€125 excl. voor PSP+wipeout

ENERGIE03

Legacy Member
krijgt hij er de 32mb enzo erbij ?? anders heeft het geen zin voor die PSP te kopen he ;)
heb je misschien een PS2 ?
ik heb ook een PSP en wil wel ruilen ... ik heb headset voor PS2 ( nieuwe )

Minion

Legacy Member
ENERGIE03 zei:
krijgt hij er de 32mb enzo erbij ?? anders heeft het geen zin voor die PSP te kopen he ;)
heb je misschien een PS2 ?
ik heb ook een PSP en wil wel ruilen ... ik heb headset voor PS2 ( nieuwe )

Jaja voor €125 exl krijgt hij PSP en alles wat in een value pack zit (incl 32 megabyte stick) en één game (Wipeout of GTA)

Snoy

Legacy Member
Ik ben heel erg geintereseerd, kun je me een pm sturen met je mail ofzo?

McBr@in

Legacy Member
Snoy zei:
Ik ben heel erg geintereseerd, kun je me een pm sturen met je mail ofzo?

Als je heel sterke interesse hebt dan bied je hier. Via pm of mail is niet toegelaten en kan resulteren in een blacklist voor verkoper ...

Ik kijk intussen wel of ik van mijn nieuwe DS afgeraak. Wil een psp.

Minion

Legacy Member
McBr@inless zei:
Als je heel sterke interesse hebt dan bied je hier. Via pm of mail is niet toegelaten en kan resulteren in een blacklist voor verkoper


Woopsie, wist ik niet. Voorlopig het hoogste bod is : €125 exl voor PSP en één game. Iemand die meer wilt bieden?

ENERGIE03

Legacy Member
voor 125 euro ist goed
maar waar is Herent ?
ik neem GTA LCS erbij

Minion

Legacy Member
ENERGIE03 zei:
voor 125 euro ist goed
maar waar is Herent ?
ik neem GTA LCS erbij

Dat is genoteerd, maar dat was de meeneemprijs niet. Dus als er voor vanavond 18u geen bod is, is de PSP+LCS de jouwe aan €125 excl.
Herent ligt bij Leuven btw

ENERGIE03

Legacy Member
hmmph ik moet komen halen anders wilt die jongen geen geld storte :s
ik hou je op de hoogte

Minion

Legacy Member
ENERGIE03 zei:
hmmph ik moet komen halen anders wilt die jongen geen geld storte :s
ik hou je op de hoogte

Hehe, kheb onlangs 11 XBox games met post verstuurd en die kwamen met prior al na één dag aan, dus PSP zal ook wel gaan zeker :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan