Archief - [PSP] [PSP] Value console + Lumines II + Burnout Legends

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PsYmon

Legacy Member
Hoi,

Na niets meer horen van de vorige koper:

ik verkoop mijn psp wegens het aanschaffen van een htpc en ik kom nog enkele eurootjes tekort

Het gaat om een PSP console uit de Tekken pack, maar Tekken is al verkocht, dus enkel de psp met toebehoren is nog aanwezig.
Is zonder factuur of garantiebewijs, en naar mijn weten geen dode pixels. Scherm in goede staat.
FW versie is 2.71, is perfect downgradebaar naar 1.5

Games die eventueel apart verkocht kunnen worden:

- Burnout Legends
- Lumines II

Minimum / Meeneemprijzen:
PSP: 100 / 125 euro EXCLUSIEF verzending
Lumines II: 25 / 32,5 euro EXCLUSIEF verzending
Burnout Legends: 10 / 12,5 euro EXCLUSIEF verzending

Ik ruil niet, heb de centen nodig.
Afspreken kan ook in Gent.

PsYmon

Legacy Member
Doosje? Gewone verpakking wel ja. Met de meeste toebehoren denk ik. 32mb stick.

BiZi

Legacy Member
135 incl verzending voor alles, indien je hem echt goed verpakt ;)

mvg

PsYmon

Legacy Member
135 excl wil ik noteren. Anders kom ik niet eens aan mijn minimumprijzen die al laag genoeg zijn me dunkt.

Q ^^

Legacy Member
mmm ik ken iemand die miss ook geintresseerd is , nog niet afhandele hé

ENERGIE03

Legacy Member
thx Q^^
in mijn gezocht thread gaf ik je 160 voor alles indien je het bracht
maarja dat gaat volgens jou niet ...
laat iets weten ...
EDIT**: ik zoek wel ene in regio limburg of iemand die kan brengen
toch bedankt voor je post in mijn gezocht thread

PsYmon

Legacy Member
ENERGIE03 zei:
thx Q^^
in mijn gezocht thread gaf ik je 160 voor alles indien je het bracht
maarja dat gaat volgens jou niet ...
laat iets weten ...
EDIT**: ik zoek wel ene in regio limburg of iemand die kan brengen
toch bedankt voor je post in mijn gezocht thread


Ma wat the fuck jongen? :wtf:
Te gek voor woorden gewoon :eek:

scud

Legacy Member
ik zou je 12.5 voor burnout legends indien ik weet hoeveel zou dieje verzending kosten?

ENERGIE03

Legacy Member
PsYmon zei:
Ma wat the fuck jongen? :wtf:
Te gek voor woorden gewoon :eek:

ja ik schrijf soms dingen verkeerd :)
als je kan brengen blijft mijn bod , anders koop ik een PSP van regio Limburg
dat bedoelde ik :p

sleejer

Legacy Member
15 incl voor die burnout zoals je gevraagd had in mijn gz thread indien niemand het totaal pakket koopt :)

sleejer

Legacy Member
verkoop maar aan scud ... blijkbaar had maat van mij em ook en speelt het toch niet meer, dus neem ik die nu in gebruik :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan