Archief - [PSP] PSP 2.6 + FIfa 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tranceaddict

Legacy Member
In perfecte staat, een jaartje oud
met originele doos + beschermhoes + oortjes + boekjes enz
firmware 2.6.
geen luie of dode pixels

ik doe hem weg aangezien ik er niet meer mee speel
geen memorykaartje aangezien ik dat wel kan gebruiken.

doe maar een bod, minimum 160euro
regio Mechelen

linux

Legacy Member
€ 120 zonder dat game, ik hou niet van voetbalgames :p

Tranceaddict

Legacy Member
Linux: bod genoteerd, maar kverkoop liever alles tesamen, tenzij Chrisxone of iemand anders fifa koopt uiteraard.

Chrisxone: 35euro INCL, is 2maand oud en 5x op gespeeld :)

G-UNIT #1

Legacy Member
Vanwaar ben je?
Waar aangekocht en nog garantie?

Bod onder voorbehoud van 130€ incl. Ik verkies wel afhaling ipv verzending.

Tranceaddict

Legacy Member
G-UNIT #1 zei:
Vanwaar ben je?
Waar aangekocht en nog garantie?

Bod onder voorbehoud van 130€ incl. Ik verkies wel afhaling ipv verzending.

Ik ben van Mechelen
ik heb het overgekocht van iemand die het gewonnen had (sealed), geen garantie op dus.
Bod enkel voor de psp veronderstel ik ? Aangezien hier boven al geboden is enkel voor de psp

grtz

G-UNIT #1

Legacy Member
Hmmm wel riskant zo zonder garantie uiteraard.
Kan je leveren?

Zoja bod 150€ op totaalpakket.

Tranceaddict

Legacy Member
G-UNIT #1 zei:
Hmmm wel riskant zo zonder garantie uiteraard.
Kan je leveren?

Zoja bod 150€ op totaalpakket.

bod genoteerd. Ik kan eventueel leveren, indien da ni tever is en gij mijne naft betaalt :)

G-UNIT #1

Legacy Member
Ik zou tegemoet kunnen komen ergens ja, maar ik ga nu even slapen en dan spreken we morgen elkaar wel verder, mss heb je dan een hoger bod, mss niet, we zien morgen wel.

Tranceaddict

Legacy Member
G-UNIT #1 zei:
Ik zou tegemoet kunnen komen ergens ja, maar ik ga nu even slapen en dan spreken we morgen elkaar wel verder, mss heb je dan een hoger bod, mss niet, we zien morgen wel.


G-unit, kga nog wachten tot het einde van de week, indien er geen hoger bod valt, gaat het sowieso naar u

mvg

PCder

Legacy Member
Is het een value-pack + Fifa 2006 ?
Want als dat het geval is ben ik wel geïntresseerd :)

Tranceaddict

Legacy Member
PCder zei:
Is het een value-pack + Fifa 2006 ?
Want als dat het geval is ben ik wel geïntresseerd :)

normaaaal gezien was da een value pack ja :) maar kheb da kaart verkocht aangezien dak nog zo'n sd kaartje had liggen. Ma da kaartje houdek wel bij

PCder

Legacy Member
Dus alles zit erin van een value-pack, behalve het 32Mb kaartje ?
Nog steeds een minimumbod van €160 nodig ?

Tranceaddict

Legacy Member
PCder zei:
Dus alles zit erin van een value-pack, behalve het 32Mb kaartje ?
Nog steeds een minimumbod van €160 nodig ?

jep alles zit erin van't value pack, dus oortjes, boekske, hoesje enz enz
minimum160euro

PCder

Legacy Member
Als ge het eventueel kunt opsturen/leveren, breng ik een bod uit van €160
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan