Archief - [PSP] [DS][PSX][PS2][n64][SNES][NGC][Atari]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rocknsad

Legacy Member
Weg wegens uitgespeeld/beu gespeeld:

DS:
Mario kart DS
New super mario bros DS

Meeneemprijs : 25€ / stuk excl

PSX:
Medievel
WWF Smackdown 2
Meeneemprijs :10€ / stuk excl

PS2:
Gran Turismo 4
Resident evil : code veronica X
Meeneemprijs :12,5 excl/stuk

PSP:
Family Guy the videogame
Meeneemprijs : 27,5 excl

Gamecube:
Lord of the rings , the return of the king ( zonder boekje )
NHL Hitz 2002 ( geprinte cover )
Fifa 2203 ( geprinte cover )
Meeneemprijs : 10€/stuk ecxlusief

SNES :
Kiby's funpark
NBA live 95
meeneemprijs:7,5/stuk excl

N64:
Harvest body Doosje + Boekje
The new tetris
Pokemon snap
Killler instinct gold
F1 world grand prix
Bomberman 64
Wayne gretzky's 98 3D hockey
Fifa 98
Mission impossible
Rugrats
Meeneemprijs : 7,5 /stuk excl

Atari 2600 Boxed !
+ Sea houck , Laser voley , condor attack , sea quest
Alle kabels , 1 controller. Werkt perfect.
Meeneemprijs : 15 € excl



Ruilvoorstellen mogen , behalve voor Family guy PSP spel ( Dat is eigenlijk van mijn vriendin )

Zelf zoek ik vooral ( andere voorstellen ook welkom ) :

NDS:
Yoshi island 2
Wario Ware DS
Mario Hoops ( aka slam basketball )
English training
Big Brain academy
Brain Training
ATARI retro classics
De sims 2
De sims 2 huisdieren
Goldeneye rogue agent
MP3 speler
Phoenix Wright
Resident evil : Deadly silence
Star fox command
Super mario 64 DS
Tenchu Dark secret
Tetris DS
Trauma center


PS2
Gta san andreas
Gta 3
Resident evil 4
Silent Hill
Wrestling games
Tony hawk downhill jam


GC:
Resident evil 4
Mario Strikers football
Super smash bros melee


Wii :
GT pro
4x4 monster truck
Excite truck
Call of duty 3
Far cry vengeance
Marvel ultimate allience
Tony hawk downhill jam
Wario moves
Super Monkey ball

PSP:
Vice city stories
The sims 2 huisdieren
Ape academy 2
Ape Escape
Mortal combat unchained
Arcade classics
Pro evolution soccer 5 of 6
Harry potter and the goblet of fire
Metal gear solid games
Medievel ressurection
Tony Hawk Remix underground 2
Collin Mcrae Rally



Gameboy:
De oudste , grijze gameboy met evt wat spellen

UMD:
Scissor sisters music (UMD)(nee , niet voor mijzelf ;) )

B7ackburn

Legacy Member
Mario kart DS

begin bodje: 15 excl.

Anders heb ik hier nog mgs acid 1 liggen.

Rocknsad

Legacy Member
PSP:
Family Guy the videogame
Meeneemprijs : 27,5 excl


Backburn , 15 te weinig sorry... ik krijg er in game manio nog 18 voor ...

Heb je wat anders als MGS?

Rocknsad

Legacy Member
Extrazone is niet echt mijn genre winkel sorry ;)

Voor alles meestal veel te duur

B7ackburn

Legacy Member
ns boy zei:
Geintreseert in een Kortingsbon Extrazone twv 20 euro?

Mai sinds wanneer geeft game mania daar zoveel voor :D


Edit: oei verkeerde quote, srr :P

Rocknsad

Legacy Member
Sorry , maar bod genegeerd. Dat spel is nog geen maand uit dus het gaat echt wel niet weg aan 3/8ste van z'n prijs...

Rocknsad

Legacy Member
Genoteerd , maar ik betwijfel of het aan die prijs weggaat ( is nogaltijd slechts de helft als wat ik gaf )

screaper

Legacy Member
Harry potter and the goblet of fire (psp)
voor mario kart ds
(heb ook another code : 2 memmories) (nds)

Rocknsad

Legacy Member
screaper zei:
Harry potter and the goblet of fire (psp)
voor mario kart ds
(heb ook another code : 2 memmories) (nds)

Harry potter is nieuw nog 20 € , Mario kart 45€..

Another code heb ik al...

Heb je nog iets liggen op PSP ? ( moet wel zeggen dat ik met black... ook aan het onderhandelen ben voor mariokart , het beste aanbod kies ik eruit )

screaper

Legacy Member
ik heb nog RE 4 voor ps2 die doe ik ook wel weg. of ik wil ook iets opleggen ..

btw waar woon je aub ? :)

B7ackburn

Legacy Member
nvm ik bied wel meeneemprijs, voor mario kart ds.
En idd waar woon je:)

screaper

Legacy Member
ik heb nog veel op psp maar geen die ik nog weg doe...
ik wil wel hp4 + 10-15 euro ofzo ... ( of ander bedrag , zeg maar)

Rocknsad

Legacy Member
Regio aalst ...

Sorry , maar dan ga ik voor Blackburn zijn bod, Vandaag overgeschreven = met prior verstuurd !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan