Archief - [PSP] Console+2games+memstick

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freeeke

Legacy Member
Tekoop psp:

-Zwarte psp
- firmware : 3.30 OE-A ( custom firmware ) , kan terug naar 1.5 gedaan worden denk ik.
- 2gems : GTA : LCS en Syphonfilter : Dark mirror
- Memstick 1gb ( sony )
- oplader
- doosje voor games in te steken
- openklapbare( en afhaalbaar ) deksel/schermbeschermer
- GEEN datakabel

- Syphonfilter : Dark mirror mag zowiezo al weg
- games/console/memstick gaan apart weg als ik die beide wegkrijg
- prijsvoor alles : 160euro en 180euro meeneemprijs
- console=125 / game= 20(s:dm)/25(gta) / memstick = 20 meeneemprijzen

vragen enzo : [email protected]

Freeeke

Legacy Member
garantie moet ik eens nazien
bod genoteerd, maar dan moet ik de 2 games ook verkocht krijge

wyvernshill

Legacy Member
Kan hij opgestuurd worden en zijn er geen krassen of dode pixels ?

Tot wanneer blijft je verkoop trouwens open ?

Freeeke

Legacy Member
geen dode pixels
kan opgestuurd worden op risico en kosten van de koper ( aangetekend en goed verpakt )

120,is dat bod voor enkel psp ? ( dus geen games en geen memstick )
verkoopt loopt wanneer alles buiten is, en 24u na het laatste bod

glenn00221

Legacy Member
120€ is een bod voor alles wat normaal in de standaard pack van je psp zit:
oplader, oortjes, dat zakje, demo umd enz
zend je een pm als je afsluit ik zal wel nog bieden op andere psp's dus wacht niet te lang

sundaypunk

Legacy Member
10€ incl. vr syphon filter indien in goede staat en volledig en gn platinum

Freeeke

Legacy Member
135 inc voor psp met mem stick ( dat apart dekseltje hoort bij psp-set)
*bod genoteerd*

10€ incl. vr syphon filter indien in goede staat en volledig en gn platinum
goede staat, geen platinum
maar bod te laag voorlopig , 15excl verzending, en het is van jou direct.

Lon$daLe

Legacy Member
mag dat hier verkocht worden met Firmware 3.30 OE-A ? iemand wat ik ken heeft knak dezelfde firmware en da stelt u toch in staat van .cso files die ge download op uwe memstick te zetten en dan zo te spelen

Freeeke

Legacy Member
kan geleverd met 1.5 worde , of laatste nieuwe firmware.
ik lever weliswaar geen illegale bestander :)

Lon$daLe

Legacy Member
Freeeke zei:
kan geleverd met 1.5 worde , of laatste nieuwe firmware.
ik lever weliswaar geen illegale bestander :)

ja , maar gwn met die regels van geen warez en zo dacht ik da zo ne custom firmware nie mocht omda ge dan regiovrij bezig zijt en gedownloade .cso of .iso gamefiles kunt draaien

ne gewaarschuwde man is een infraction armer he :p

_ns_

Legacy Member
Ge kunt illegale dingen met die firmware doen, maar de firmware opzich is niet illegaal hé!

glenn00221

Legacy Member
130 inc zonder mem card
detail over firmware kunnen via pm worden geregeld ;)

sundaypunk

Legacy Member
Freeeke zei:
135 inc voor psp met mem stick ( dat apart dekseltje hoort bij psp-set)
*bod genoteerd*

10€ incl. vr syphon filter indien in goede staat en volledig en gn platinum
goede staat, geen platinum
maar bod te laag voorlopig , 15excl verzending, en het is van jou direct.

Ik blijf bij men bod;)

Marsu

Legacy Member
Hoe oud is de PSP?

Indien de ouderdom van de PSP mij aanstaat: bod van 145 euro voor PSP + mem stick, vandaag afgehandelt

onder voorbehoud van ouderdom en vandaag afhandeling


Natuurlijk moet alles van het Base-pack van de PSP erbij zitten he.

Freeeke

Legacy Member
glenn00221 zei:
130 inc zonder mem card
detail over firmware kunnen via pm worden geregeld ;)

is voor mij meeneemprijs ( verzending 5euro is cava )
nu nog de rest kwijtraken en hij is de jouwe.
memstick moet ik ni echt kwijtgerake, die games wel :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan