Archief - [PS3] Nieuwe PS3: 60 GB + Spel (gewonnen)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Le Roy Landis

Legacy Member
Met unibet heb ik een PS3 gewonnen.
Nu, ik heb daar geen nood aan.

Gevolg: ik verkoop die.

Specificaties:
PS3
60GB
+ Spel: Resistance: Fall of Man


Mijn prijs is overeen te komen.
Mensen die hem persoonlijk kunnen komen afhalen in gent krijgen een korting, tenzij de persoon in kwestie mij kan uitleggen hoe ik een dergelijke zaken gemakkelijk kan versturen.


Ik heb geen aankoopbewijs, qua garantie moet ik dus nagaan of er een soort fabrieksgarantie is.

Minimumprijs is toch zeker 350 euro. De PS3 zelf is op de markt al meer dan 500 euro waard en er zit nog een spel bijgevoegd ook!

Enfin, vragen stellen is altijd mogelijk!

games0ldier

Legacy Member
eventueel ruilen met een Wii (sports pack= + Wiisports ;))+ COD3, Zelda, Marvel: Ultimate Alliance, DBZ:BT2, WiiPlay en 2 controllers + 1 nunchuk en 2 spellen voor VC eropgezet (Super Mario Bros en Zelda (den eerste denkik) + silicon hoesjes rond 1 controller en nunchuk. (Nog niet zeker als ik dit weg doe.)

Grike

Legacy Member
bodje van 400 onder voorbehoud, moet eerst checken bij nen vriend

Le Roy Landis

Legacy Member
MM ik ben enkel geineresseerd in geld, sorry.
Anders hield ik PS3 zelf wel denk ik, azo een ding.

games0ldier

Legacy Member
Le Roy Landis zei:
MM ik ben enkel geineresseerd in geld, sorry.
Anders hield ik PS3 zelf wel denk ik, azo een ding.

ok, hou ik de wii é ;) niet dat ik hem graag wegdoe, maar als ik de kans heb om een PS3 in huis te hebben :P

Wijsheid

Legacy Member
ik vind da toch wel straf het heeft niX gekost en toch zoveel geld wille 0_o

games0ldier

Legacy Member
Boostmaster zei:
ik vind da toch wel straf het heeft niX gekost en toch zoveel geld wille 0_o

sry om de offtopic te volge maar:
Als je de nieuwprijs bekijkt moet je maar dom zijn om je daar niet naar te richten, de PS3 is helemaal nieuw en ik denk nog niet gebruikt(?). Dus als je meer geld kunt verdienen... Waarom niet?

TitaTovenaartje

Legacy Member
hoe zou je zelf zijn he

Ik ga nog een jaartje of 2 wachten voor ik aanschaf

hey69

Legacy Member
350€ is uw minimum hebde gezegd. plus feit dat ge nie eens weet of er wel garantie op steekt. (waarschijnlijk wel mor soit )
je kan 350€ rijker worden in een uurke tijd age wilt :D

Le Roy Landis

Legacy Member
Haha. Minimum! Daar zeg je het al ...
Het absolute minimum als er hier een week niemand blijkt te reageren.

Nu wil ik wel nog ff wachten ;)

BiZi

Legacy Member
heb je de doos al open gedaan? of is hij nog steeds 'sealed'?

eventueel levering te Antwerpen mogelijk? (mits goede vergoeding uiteraard)

Le Roy Landis

Legacy Member
Het plakkertje is er af ...
sorry
maar er is niets uitgehaald (alles is blijven zitten)
Hij ligt bij kameraad momenteel .. ik vind het ook idioot dat hij dat heeft gedaan maar het is nu eeenmaal zo.

Le Roy Landis

Legacy Member
uit de doos halen als in gebruikt of aangesloten is ie niet.
Mijn kameraad heeft hem enkel eens open gedaan om te kijken of hij erin zit...

dus papierkes rond kabels of wat het ook allemaal mogen zijn zijn er nog. De doos is open geweest maar er is niets uitgehaald en de PS3 is er nooit uit geweest.

BiZi

Legacy Member
Altijd spijtig dat mensen zon zaken open doen om te kijken of er weldegelijk iets in zit :)

Soit... 425 geleverd te Antwerpen !

mvg

mythe

Legacy Member
BiZi zei:
Altijd spijtig dat mensen zon zaken open doen om te kijken of er weldegelijk iets in zit :)

Soit... 425 geleverd te Antwerpen !

mvg
Mja, waarom kan dat nu kwaad. Het is net of je een DVD doosje opendoet voor eens te kijken of de DVD er wel degelijk inzit. Dus heeft geen invloed op de PS3 toch?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan