Archief - [PS2] [TK/TR] Games Groot Aanbod !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vlad Tepes

Legacy Member
Hey,

Aangezien mijn PS2 niet meer werkt, ga ik alle games verkopen
Bij de games met schade of geen boekje heb ik erbij vermeld, de rest is zeer goed onderhouden geweest! Er zijn veel games die ik niet gespeeld heb.

Verzending mogelijk, of afhalen in 'Limburg' Maasmechelen.

Ruilen met de Nintendo Wii Console + "Meerdere" Games mag ook.

IK VERKOOP GAMES PER 5 OF MEER geen uitzonderingen !!!
Bij de meeste games heb ik een minimum prijs gezet; op sommige games die moeilijk nog te vinden zijn heb ik geen prijs gezet, its up to you en dan zal ik erover nadenken.
Prijzen excl verzendkosten.
Voor vragen en dergelijke mag je mij PM'en!

Dragon Quest Journey Of The King + Official Guide 35EURO
MERCENARIES (krasjes en geen boekje) werkt perfect! 10EURO
Prince of Persia The Sands Of Time (Platinum) 8EURO
Prince Of Persia The Two Thrones 12EURO
Silent Hill 2 'Special Set' 2DISK (Hier plak ik geen prijs op) (RARE!) Bieden
Silent Hill 4 12EURO
Kingdom Hearts 10EURO
Killzone Platinum 8 EURO
Burnout 3 (Platinum) lichte krasje, werkt perfect. 8EURO
Dark Chronicle (RARE!) Bieden
Jak 2 10EURO
Jak 3 10EURO
Shadow Of Rome Bieden!
Medal of Honor European Assault 12URO
Medal Of Honor Frontline (Platinum) 8EURO
Medal of Honor Rising Sun 8EURO
Enter The Matrix 8EURO
007 Everything Or Nothing 8EURO
Broken Sword Sleeping Dragon 8EURO
The Thing 10EURO
SOS: The Final Escape bieden!
Metal Gear Solid 2 Substance bieden !
MGS2 (italiaanse versie, gekregen bij aankoop van PS2 in italië)
Metal Gear Solid 3 + Official Guide 30EURO
MAFIA 10EURO
ManHunt 12EURO
Shadow Of Memories (Rare!) Bieden!
The Suffering 2: Ties That Bind 12EURO
Primal - Collector Ed. 12EURO
Red Faction 2 8EURO
Headhunter Redemption 8EURO
The Gateaway 8EURO
Freedom Fighters 10EURO
Shadow Man 2 Second Coming 8EURO
Golden Eye: Rogue Agent 8EURO
Final Fantasy X 10EURO
Ghost Hunter 15EURO
Star Wars Episode III; Revenge Of The Sith 12EURO
Ring Of Red Bieden! (RARE!)
TimeSplitters 2 8EURO
Second Sight 10EURO
Batman Begins 8EURO
Grand Theft Auto + Vice City BOX 18EURO

Ruilen met de Nintendo Wii Console + Meerdere Games mag ook.

mythe

Legacy Member
Ok, blijkbaar toch aangepast, nogmaals herhalen dan maar:

Jak2 (is wel ouder, dus 8 EUR?)
MOH EE
MGS3 (zonder guide) 20 EUR
Killzone
FF10

*Edit: wel vraagje over FF10, is dit weer de FF waar je op kruisje klikt, aanvalt en je terugtrekt tot het beest jou aanvalt? Anders valt dit weg!

Allemaal meeneemprijs!

*btw. t'is the getaway!

Vlad Tepes

Legacy Member
mythe zei:
Ok, blijkbaar toch aangepast, nogmaals herhalen dan maar:

Jak2 (is wel ouder, dus 8 EUR?)
MOH EE
MGS3 (zonder guide) 20 EUR
Killzone
FF10

*Edit: wel vraagje over FF10, is dit weer de FF waar je op kruisje klikt, aanvalt en je terugtrekt tot het beest jou aanvalt? Anders valt dit weg!

Allemaal meeneemprijs!

*btw. t'is the getaway!

Ga eens langs de GM dan zie je hoeveel Jak2 tweedehands kost :)
MGS3 doe ik weg met guide
Normaalgezien is FF10 klikken aanvallen en dan wachten dat de vijand jou aanvalt. btw tis allemaal excl verzendkosten

mythe

Legacy Member
Vlad Tepes zei:
Ga eens langs de GM dan zie je hoeveel Jak2 tweedehands kost :)
MGS3 doe ik weg met guide
Normaalgezien is FF10 klikken aanvallen en dan wachten dat de vijand jou aanvalt. btw tis allemaal excl verzendkosten
Nog niet gezien. Dus ook 10 EUR op Jak.

Dan valt FF10 weg!
En MOH EE

Dus:
Jak 3 (10 EUR)
Timesplitters 2 (8 EUR)
Burnout 3, indien echt geen moeilijkheid mee (8 EUR)

25 EUR exclusief! 1 EUR korting op 3 games mag wel? :)
Zoniet met die 1 EUR korting koop ik het wel aan 26 EUR, dus MEENEEM!

*k'ga mij Black gaan kopen inplek van de andere. Degene die nog tellen koop is dus wel!

The_Poet

Legacy Member
Prince of Persia The Sands Of Time (Platinum) 8EURO
Prince Of Persia The Two Thrones 12EURO
Freedom Fighters 10EURO
Burnout 3 (Platinum) lichte krasje, werkt perfect. 8EURO
Shadow Of Rome

45euro inclus voor bovenstaande spellen.
Ik koop namelijk ineens 5 spellen op. Waarvan 1 beschadigd (matig) en die prince of persias kosten op PC al maar 5 euro meer.

Vanwaar bent u trouwens ? Mogelijk is verzending dan niet eens meer nodig.

MRzone

Legacy Member
The_Poet zei:
Prince of Persia The Sands Of Time (Platinum) 8EURO
Prince Of Persia The Two Thrones 12EURO
Freedom Fighters 10EURO
Burnout 3 (Platinum) lichte krasje, werkt perfect. 8EURO
Shadow Of Rome

45euro inclus voor bovenstaande spellen.
Ik koop namelijk ineens 5 spellen op. Waarvan 1 beschadigd (matig) en die prince of persias kosten op PC al maar 5 euro meer.

Vanwaar bent u trouwens ? Mogelijk is verzending dan niet eens meer nodig.
The_Poet kan ik eventueel bij jou in je pakket Medal Of Honor Frontline (Platinum) 8EURO steken ? dan kan ik het bij jou in Waarschoot afhalen

The_Poet

Legacy Member
Jaat ze dat zou me goed zijn
btw, mocht er iemand LOTR : the two towers zoeken dan doe ik die wel weg voor een prikje.

jeltex

Legacy Member
Hmm ik vind dat verkopen per 5 een beetje een vreemd systeem. Ik ben geïnteresseerd in Dragon Quest en Broken Sword maar in niks anders. Verkoop je die games echt niet apart?

The_Poet

Legacy Member
jeltex ...
Hang het kieken niet uit en doe het dan via mij hé :)

jeltex

Legacy Member
The_Poet zei:
jeltex ...
Hang het kieken niet uit en doe het dan via mij hé :)

Lol ok dan, thanks ;)
Ik probeer hier dan zo snel mogelijk wat te onderhandelen met onze vriend Vlad Tepes zodat het zo snel mogelijk in orde komt.

jeltex

Legacy Member
Bodje van 35 euro incl. op Dragon Quest en Broken Sword dan.

The_Poet

Legacy Member
ligt het aan mij of heeft onze Vlad Tepes nog niet veel laten weten ?

mythe

Legacy Member
Blijkbaar reageert hij nietmeer.

@Jeltex: gem oet niet proberen want hij verkoopt maar per 5, terwijl ik dit ook rare regeling vind. Maarja, hij wou 1st het pakket volledig in 1 stuk verkopen.

jeltex

Legacy Member
Helloo? ... Is there anybody in there? ... Just nod if you can hear me ... Is there anyone home?

The_Poet

Legacy Member
hij is nochtans al genoeg online geweest sindsdien ...
allez, in totaal neem ik nu al 8 spellen...

Tzal niks zijn.
Mij niet gelaten, das weer geld gespaard

Vlad Tepes

Legacy Member
Sorry mensen heb mij niet meer ermee beziggehouden, even checken, WIE WILT WAT ?

PS: ik verkoop per 5 games, omdat ik alles snel weg wil! en als er iemand is die alles in één keer wilt kopen nog beter !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan