Archief - [PS2] [ TK / TR ] Games en ps2 guns --> GOEDKOOP !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

promaxius

Legacy Member
Alleen tekoop in volledig pakket, of je moet al een heel mooi bod kunnen doen ;)

Pakket 1
--------

Grand theft auto III
Grand theft auto vice city
Grand tusimo 3
Grand turismo 4
Dead or alive 2

Minimum: 35 euro
Meeneemprijs : 50 euro

Pakket 2
--------

2x Gcon geweer met alle aansluitingskabels
Time Crisis 3
Vampire Night

Meer info: http://web.comhem.se/~u87415681/bilder/gcon2.jpg
Minimum: 30 euro
Meeneemprijs: 50 euro


Wil komen brengen tot 20 km van mijn gemeente, mits vergoeding van de benzine. ( Ertvelde, rieme )

BiZi

Legacy Member
55 euro voor alles !

Levering te antwerpen mogelijk?

btw: guns nog met doos? en het zijn toch officiele g-cons hé? :)

promaxius

Legacy Member
aangezien uw bod onder mijn minimumligt kan ik het niet aannemen.
Antwerpen is ook al tever voor te leveren.

Toch bedankt.

BiZi

Legacy Member
Zie je eventueel verzending zitten?

btw: guns nog met doos? en het zijn toch officiele g-cons hé?

promaxius

Legacy Member
Zou verzending wel zien zitten. Ik heb geen dozen meer. Enkel de guns en kabel.
De playstation spellen zijn wel nog met doos en boekjes.

Het zijn idd officiele g-cons ja.

promaxius

Legacy Member
Bod van 65 euro genoteerd. Sorry voor anderen, enkel per volledig pakket.
Bizi, ik laat dit hier openstaan tot vanavond 22.00u, als niemand u bod van 32.5 per pakket overbied, is het van jouw.

Let natuurlijk op allemaal, ik wil ook graag ruilen tegen andere games.
Heb je mortal kombat deadly alliance liggen, soul calibur 3, gods of war of final fantasy x of x-2? Dan heb ik zeker interesse !

jeltex

Legacy Member
Ik heb FFX-2 wel liggen en die wil ik best ruilen tegen Time Crisis 3 en een gun :)

jeltex

Legacy Member
promaxius zei:
Bod van 65 euro genoteerd. Sorry voor anderen, enkel per volledig pakket.
Bizi, ik laat dit hier openstaan tot vanavond 22.00u, als niemand u bod van 32.5 per pakket overbied, is het van jouw.

Nou snap ik het niet zo goed hoor. Als ik Time Crisis en 1 gun koop voor 20 euro en Snakie koopt Vampire Night en 1 gun voor 20 euro dan bieden we samen toch 40 euro voor het hele pakket? Sinds wanneer is 40 euro dan minder dan 32,5 ??? :wtf:

BiZi

Legacy Member
jeltex zei:
Nou snap ik het niet zo goed hoor. Als ik Time Crisis en 1 gun koop voor 20 euro en Snakie koopt Vampire Night en 1 gun voor 20 euro dan bieden we samen toch 40 euro voor het hele pakket? Sinds wanneer is 40 euro dan minder dan 32,5 ??? :wtf:

Omdat ik voor het volledige pakket ga en de koper maar al te goed weet dat niemand hier GTA etc. gaat kopen.

Btw verkoper, wil eventueel wel een ruil inbrengen met FF X-2 + 42.5 euro. Het is de niet-platinum versie in absoluut perfecte staat.

mvg

jeltex

Legacy Member
BiZi zei:
Omdat ik voor het volledige pakket ga en de koper maar al te goed weet dat niemand hier GTA etc. gaat kopen.

Btw verkoper, wil eventueel wel een ruil inbrengen met FF X-2 + 42.5 euro. Het is de niet-platinum versie in absoluut perfecte staat.

mvg

Wel als je naar de beginpost kijkt zie je duidelijk dat hij 2 pakketten verkoopt en enkele posts hierboven zegt hij nogmaals dat de prijs nu op "32,5 euro per pakket" ligt. Mocht hij alles liever in 1 keer aan jou verkopen dan zou ik daar geen probleem mee hebben, maar hij werkt duidelijk per pakket dus als er een hoger bod is dan die 32,5 op het 2de pakket dan zou hij in principe aan die persoon moeten verkopen.

promaxius

Legacy Member
Ik werkte idd per pakket, maar jullie boden op 1 gun + 1 game, wat niet echt een pakket leek.
Voor 50 euro + ffx-2 wil ik het afronden, pm me maar jouw beslissing...

Kvind niet dat je te hebberig mag zijn met jouw prijzen ook e. Ik verkoop hier al mijn games, aan nog nooit geziene prijzen, moet maar ff narekenen...

50 euro + ffx-2 en we hebben een deal !

BiZi

Legacy Member
promaxius zei:
Ik werkte idd per pakket, maar jullie boden op 1 gun + 1 game, wat niet echt een pakket leek.
Voor 50 euro + ffx-2 wil ik het afronden, pm me maar jouw beslissing...

Kvind niet dat je te hebberig mag zijn met jouw prijzen ook e. Ik verkoop hier al mijn games, aan nog nooit geziene prijzen, moet maar ff narekenen...

50 euro + ffx-2 en we hebben een deal !

Nope 65 incl. voor alles
of 42.5 + ffx-2

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan