Archief - [PS2] PS2 aan weggeefprijs.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nascaRio

Legacy Member
PS2 SLIM. Aangekocht in Februari 2007. Garantie uiteraard nog aanwezig.

- 2 controllers (waarvan één nog ingepakt)
- 8mb memory card
- Gran Turismo 4
- GTA: San Andreas
- Top Spin

Dit alles mag weg voor de ronde som van 175€ omdat ik dringend geld nodig heb wegens een recent binnengekomen boete.

Grtz

Saint of Swords

Legacy Member
Heb enkel intresse in de PS2 zelf en niet zo zeer in de games.

nascaRio

Legacy Member
Wat zou je hier nog voor overhebben dan?

En voor welke items heeft u dan interesse.

Jeroen_HD

Legacy Member
dit is niet echt een weggeefprijs.
zelfs nog redelijk duur :s

MATABARO

Legacy Member
ich15 zei:
dit is niet echt een weggeefprijs.
zelfs nog redelijk duur :s

Inderdaad, eerder een woekerprijs als je het mij vraagt...

Ik kan een ps2 slimline kopen voor 97,5 bij videogamesplus. die van jou is dan nog 2dehands...

NotoriousP

Legacy Member
Dat heeft hier amper een nieuwwaarde van 175... serieus om dit weggeefprijs te noemen op zich verdient al een slot.

tripledoom

Legacy Member
amai ja ik kwam ook zien of het echt een weggeefprijs was zodak men broer van 13 kon plezieren :D :lol:

Fr3d3ric

Legacy Member
Haha wat een goeie. Nuja ik ben zowiezo al op mijn goede als de verkopen over een weggeefprijs begint :help:

Saint of Swords

Legacy Member
hmm...50 voor de console, één controller en memorycard miss 60 als GTA erbij is.

Bhoda

Legacy Member
OFFTOPIC: De vraagprijs is interdaad hoog, maar men hoeft die gast ook niet in het zak te zetten met belachelijke boden (sorry, no offence)

Eventjes berekenen:
Nieuwprijzen.
Playstation 2: 150 euro
Controller: 35 euro
Memorystick: 22 euro
Games (platinium): 65 euro

Totaal: 272 euro is de nieuwprijs van dit alles.
Omdat alles vrij nieuw is zou dit tweedehands toch minstens 100 euro tot 135 euro kunnen opleveren.

hey69

Legacy Member
ze verkopen bundels met verschillende games en zo voor 140 euro, dus uw 272 houd nie zo een steek eigelijk

Bhoda

Legacy Member
hey69 zei:
ze verkopen bundels met verschillende games en zo voor 140 euro, dus uw 272 houd nie zo een steek eigelijk

Ge hebt gelijk, voor 150 euro heb je 2 games erbij. Dan gaat er in het beste geval 45 euro van de 272 euro af = 227 euro nieuwwaarde.
Pak dan nog de helft van de prijs, omdat het tweedehands is, dan kom je nog op zo'n 113,5 euro. Dat is toch wat meer dan wat sommigen mensen bieden, niet?

Maar ja, genoeg offtopic, het is de verkoper die uiteindelijk beslist.

ErszebetBathory

Legacy Member
Njah, ik dacht ook 'weggeefprijs, 'k ga zien' maar sorry, ik heb geen zin om €175 te geven, en er heel wat spullen bij te moeten nemen, die ik niet wil... :?

nascaRio

Legacy Member
Ja ok sorry, ik wist het niet van de prijzen.
Nu eumh, kzou zeggen doe een (deftig) bod en dan zien we wel wat er uit de bus komt.

Grtz

nascaRio

Legacy Member
Liefst enkel totaalboden. Anders duurt het me te lang voor alles apart te verkopen. Je kan dan eventueel zelf ook nog verder verkopen.


Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan