Archief - [PS2] [NGC] [NDS] [GBA] - [Te Koop/Ruil] Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Timooo

Legacy Member
[PS2]

- Silent Hill 3
- GTA: San Andreas
- Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (plus bonus DVD disc, incl making of)
- Final Fantasy X (platinum)
- Black

NDS:

- Rayman DS
- The Urbz: Sims In The City (US versie)
- Pokémon Dash (cartridge only)

NGC:

- Freeloader
- Second Sight (amerikaans, freeloader nodig)
- Tony Hawk's American Wasteland
- Medal of Honor Frontline
- Doshin the Giant
- Resident Evil (REmake)

[GBA]

- Spongebob: Lights Camera Pants! (enkel cartridge)
- Dexter's Lab (enkel cartridge)



Ik wil vooral deze games verkopen, omdat ik een MP3 speler wil kopen enzo. Ik ruil ook tegen PS2 of Wii games.

Amarilys

Legacy Member
€23 incl voor Urbz (DS), Rayman (DS) en Spongebob (GBA)

Inspector Monkfish

Legacy Member
12.5 voor silent hill 3.

Is het nog in goede staat?

hypocrisy08

Legacy Member
interesse in black: richtprijs? non platinum versie? compleet en in goede staat?

Amarilys

Legacy Member
€33 incl voor de 3 DS games + Spongebob: Lights Camera Pants! (GBA)

Timooo

Legacy Member
@captain asshole: 15 inc, is in goede staat.

@hypocrisy08: in goede staat, geen platinum. 15 inc.

@DS bieders: wel, blijkbaar is The Urbz amerikaans, verder wel perfect speelbaar op een Europese DS. Het is gewoon exact hetzelfde alleen zit het in een zwart doosje ipv een doorzichtig doosje. Tot nu toe is Amarylis de hoogste bieder.

hypocrisy08

Legacy Member
voor 5€ meer heb ik hem nieuw, dus doe in elk geval een bod van 11€ inc

Inspector Monkfish

Legacy Member
15 Euro is goed voor mij. Pm me voor de verdere afspraken.

mvg

Timooo

Legacy Member
@ hypocrisy: 12,5 inc dan?
@ cpn. asshole: check pm

Alles is nog beschikbaar buiten Silent Hill 3!!!

hypocrisy08

Legacy Member
ik blijf bij men bod:) ( bubbelenvelop is niet nodig, ps2 doosjes breken niet snel gewoon een grote envelop is voldoende:p )

H4ns //

Legacy Member
- Tony Hawk's American Wasteland
bod van 15€ excl

indien mogelijk gelieve (ook) te replien via pm, want zit atm @ work en kan hier niet bookmarken, zou wel is kunnen dat ik thread vergeet tegen dat ik thuis ben :/

sry mate :)

Timooo

Legacy Member
@hypocrisy08 sry, 12,5 is mn minimum

@H4ns //: oke, akkoord, dwz Zelda Rulezz, in jou topic stond niets interessants...

hypocrisy08

Legacy Member
Timooo zei:
@hypocrisy08 sry, 12,5 is mn minimum

@H4ns //: oke, akkoord, dwz Zelda Rulezz, in jou topic stond niets interessants...

ok, mn bod blijft nog tot zondagavond geldig, indien je je moest bedenken--> pm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan