Archief - [PS2] Games For Sale!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Android

Legacy Member
Enkele Games For Sale:

The Lord Of The Rings: Two Towers
Formula One 2001
Grand Theft Auto: San Andreas
NBA Live 2002
Fifa Football 2002
Gran Turismo 3 A-Spec
Gran Turismo 4
Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty
Driv3r
God Of War
God Of War II
Canis Canem Edit (Bully)
Mortal Kombat : Deadly Alliance


Bieden excl. verzending, afhaling mogelijk te Zottegem.

Pakketjes maken mag, maar afzonderlijke verkopen genieten mijn voorkeur. Verzending kan standaard, of via aangetekende zending, uiteraard altijd op kosten van de koper.

Ladies and Gentlemen, start your bidding!

Android

Legacy Member
Geen enkel bod incl. verzending, staat duidelijk in de thread toch?

Nuja bon, sowieso te weinig en zeker als de verzending er al zou moeten inbegrepen zijn.

Up! :)

Android

Legacy Member
Sorry beiden vind ik beetje te laag. Doe nog een efforke en dan zal ik waarschijnlijk wel akkoord gaan! :)

F!reW@lker

Legacy Member
Alle dan 10€ afgehaald ===>> Mortal Kombat : Deadly Alliance

Android

Legacy Member
Deal met Firewalker gaat niet door, afgesprongen op zijn aanvraag dus Mortal Kombat: DA is weer te koop!

@Spetsnaz: sorry voor €35 gaat het niet weg en ja het is in perfecte staat, het spel nog maar 1x volledig gespeeld dus...

Up plz. :)

spetsnaz

Legacy Member
Ok, ik kan er max 40€ aan besteden (met verzending inbegrepen).
Dus als ge normale verzending er vanaf trekt 2,5€ ofzo, is da 37,5€
Meer kan ik er nie aan uitgeven, ik kan dees spel nieuw voor 55€ kopen, met garantie dat ik het terug naar de winkel kan brengen als er iets aan scheelt.

Android

Legacy Member
@Spetsnaz: voor €40 incl. heb je een deal. Indien akkoord pm voor verdere afhandeling.

@Dafran: is de platinum versie, uiteraard eveneens in perfecte staat.

Android

Legacy Member
@robbeke: voor GT3 heb je een deal, voor GT4 is dat toch wat weinig imo, als je akkoord gaat ==> pm dan voor verdere afhandeling!!

@rocknsad: €30 (afhaling of €32 incl.) en het is van jou! Indien akkoord, pm dan!

Android

Legacy Member
Rocknsad zei:
Voor 30 ligt het in de bart smit

Idd srry, heb ff prijzen nagezien, je hebt gelijk.

Dan ga ik akkoord voor €25, kom je om of moet het verzonden worden? Pm me voor verdere afhandeling plz!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan