Archief - [PS2] [DS][Xbox][PSX] games tk/tr

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

escenceboy

Legacy Member
PS2:
-Tomb Raider Legend min 17,50€ meeneem 25€
-Knights Of The Temple 2 min 10€ meeneem 17,50€
-King Kong Collector's Edition min 20€ meeneem 30€
-X-Men Legends 2: Rise Of Apocalypse min 15€ meeneem 22,50€
-Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown min 12,50€ meeneem 17,50€
-Ace Combat: Distant Thunder min 12,50€ meeneem 17,50€
-Gran Turismo 4 min 12,50€ meeneem 20€
-Scarface: The World Is Yours min 25€ meeneem 35€
-Harry Potter WK Zwerkbal (platinum) min 10€ meeneem 17,50€

meeneemprijs alles van ps2 => 200€ incl

PSX:
-Final Fantasy Anthology in goede staat min 35€ meeneem 50€
-Final Fantasy VIII platinum in goede staat min 15€ meeneem 25€
-Vagrant Story doosje wat kapot ma perfect speelbaar min 15€ meeneem 20€

meeneemprijs alles van PSX => 90€ incl

DS:
-Age Of Empires: Age Of Kings min 25€ meeneem 35€
-Lost Magic min 15€ meeneem 25€
-Dragon Ball Z Supersonic Warriors 2 min 20€ meeneem 30€
-Yu-Gi-Oh Nightmare Troubadour min 15€ meeneem 25€

meeneemprijs alles van DS => 90€ incl

Xbox:
-Ghost Recon Island Thunder min 10€ meeneem 15€


min en meeneemprijzen staan erbij en zijn steeds incl
ruilen kan (eventueel voor meerdere games), stel maar voor wat je hebt zolang het voor PC - PS2 - DS - GBA is
wil ook wel alles ruilen tegen een x360 met games of ps3

elke offtopic wordt meteen gereport




meeneemprijs voor alles => 380€ excl

escenceboy

Legacy Member
NotoriousP zei:
25+17.5+30+22.50+17.50+17.50+20+35+17.50= 172.50€ en je zet de totale meeneemprijs op 200€?

euhm wat ik daar heb staan dat komt uit op 202,50€ se

GCplayer

Legacy Member
alle dan, 12,5 excl en ik kom het halen.
wanneer sluit je af?

escenceboy

Legacy Member
up 3/3

mijn laptop is dus tijdelijk niet beschikbaar vandaar dat het even kan duren eer ik reply

Mr Red

Legacy Member
-King Kong Collector's Edition
-Scarface: The World Is Yours

Beide games voor 35 incl

PM indien akkoord

escenceboy

Legacy Member
GCplayer zei:
en mijn bod? wanneer sluit je af

sorry yu-gi-oh is tijdelijk niet meer beschikbaar, ne maat heeft het in leen, die ligt 3 weken thuis na een werkongeval

sluit ten laatste woensdag af

jeltex

Legacy Member
Hey ik heb wel interesse in Tomb Raider maar tzal toch niet aan jouw minimumprijs zijn. Je vraagt 17,5 terwijl ik hem in de winkel nieuw kan halen voor 20. Als je bereid bent iets van de prijs af te doen kunnen we misschien wel iets regelen.

En ook mss nog even mededelen dat King Kong nieuw in de Game Mania staat voor 12,90 euro. Aan 20 zal je hem dus zeker niet meer verkocht krijgen. Thought you might want to know ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan