Archief - [GC] Zwarte Gamecube TK + Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xDilatedx

Legacy Member
Te Koop :

- Zwarte Gamecube
- Officiële Zwarte Controller
- Alle benodigde kabels + Scart aansluiting
- Officiële Memory Card
- 16x Memory Card (werkt niet meer zo goed, krijg je er gratis bij)

Games :

- FiFa 2003
- Need For Speed Underground 2
- Splinter Cell Pandora Tomorrow
- Call of Duty Finest Hour

Foto's :

Gamecube in werking op NFSU2: http://img442.imageshack.us/img442/2191/picture00427ls0.jpg

Pakket : http://img152.imageshack.us/img152/2616/picture00428do8.jpg

Alles is aangekocht in Game Mania St.Niklaas en verkeert in goede staat.

Doe maar een bod, ik ben rap content.

Ruil kan ook tegen X360 games.
ciao

moeder_theresa

Legacy Member
Ruilen tegen Far Cry Instincts Predator (x360 promo copy), Red Faction 2 (x360 compatibel) en Scarface (x360 compatibel)?

Grtz

xDilatedx

Legacy Member
@ns boy : Zou een beetje dwaas zijn, vind je niet. Dan zou ik nooit van de gamecube zelf vanaf geraken. Dit begrijp je zelf ook wel denk ik.

@moeder_theresa : ben enkel geintresseerd in ECHTE 360 games, dus niet van de gewone xbox.

Al bedankt van de snelle reacties allemaal

xDilatedx

Legacy Member
Hey moeder theresa : Mss kunnen we wel tot een deal komen aangezien jij vele 360 games hebt. Als je nog 2 oudere games hebt die ik nog niet heb hebben we een deal.

Dus far Cry (promo) + 2 oudere 360 games OF 1 recente

Voor heel mijn pakket.
Laat maar iets weten

EDIT: Of geef mij gewoon al een voorstel, je ziet maar he :)

mvg

moeder_theresa

Legacy Member
Dan ga ik zo laten denk ik.
Was enkel maar om de nieuwe zelda te kunnen spelen zonder die onozele controller van de wii.

Grtz

xDilatedx

Legacy Member
@Scooter : Dat is 7,5inc.. Wat denk je van 10inc met prior verzending inbegrepen ? Dan hou ik 7,5 euro over en kan ik mij een pakje sigaretten en een blikje bier kopen :p grts

Scooter

Legacy Member
Het is niet dat ik het perse moet hebben. Mijn zus heeft dat spel toch dus ik kan het altijd lenen. Ik blijf dus bij de €7,5 incl. Die sigaretten maken je longen toch maar kapot :p

Hurtebise

Legacy Member
hoeveel zou je voor console en toebehoren willen, zonder games?

beambeam

Legacy Member
Games die ik te ruil heb zijn:

godfather
top spin 2
dead rising
dead or alive 4
pgr3

xDilatedx

Legacy Member
stijncalis zei:
€ 40 console + 1 controller

xDilatedx zei:
Te Koop :

- Zwarte Gamecube
- Officiële Zwarte Controller
- Alle benodigde kabels + Scart aansluiting
- 16x Memory Card (werkt niet meer zo goed, krijg je er gratis bij)


@Stijncalis : Bedoel je dan tegen dit ? Dit is voor mij goed. Als je erom kan komen mag je dat doen. Met de post is het natuurlijk excl verzending.


Ga wel effe wachten wat Hurtebise nog heeft te bieden

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan