Archief - [GC] Gamecube + enkele klassiekers + toebehoren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fanatix

Legacy Member
Ik verkoop indien het bod mij aanstaat:
- Gamecube + 8mb memory card + kabels
- 4 controllers
- Donky kong Bongo set

- 9 games
/ Mario kart double dash
/ Pikmin
/ Timesplitters future perfect
/ Mario party 5
/ Mario smash football
/ Fifa 06
/ Donky konga
/ Splinter Cell
/ Tony hawk underground

Indien ik hier genoeg voor krijg (lees: zodat ik een Wii kan kopen) ben ik bereid deze te verkopen. Ruilen voor een Wii is ook altijd een mogelijkheid :)

Let the bidding begin! (ik moet niet vertellen dat ik liefst alles in 1 lot verkoop)

Fanatix

Legacy Member
Analog zei:
10 euro voor mariokart

stuur maar pm als het goed is

Te weinig, had ik liever 15 € voor gehad. Dan mag het buiten maar dan moet ik zeker zijn dat ik van de rest ook afgeraak.

NotoriousP

Legacy Member
Ik ben geïnteresseerd in de controllers, dus moest iemand het pakket willen kopen maar niet alle controllers laat ik wel iets weten.

Je zal hier wel geen 250€ krijgen voor dit pakket zodat je een Wii kan kopen hoor...:s

Bulletto^

Legacy Member
8mb memory card, 2 controllers, Mario kart double dash, Pikmin

50 incl.

Fanatix

Legacy Member
Ja maar ik zoek gewoon een wii met controller eh zonder games of meer :)

Fanatix

Legacy Member
Bulletto^ zei:
8mb memory card, 2 controllers, Mario kart double dash, Pikmin

50 incl.

Vanwaar ben je eventueel kom ik brengen. Komaan nu nog de rest eh mannen

Greetz

emielvdw

Legacy Member
65€ voor console+2 controllers (mogen ook 4 zijn)+memorycard+pikmin+tony hawk underground+mario double dash

Fanatix

Legacy Member
emielvdw zei:
65€ voor console+2 controllers (mogen ook 4 zijn)+memorycard+pikmin+tony hawk underground+mario double dash

Heb al bod op 2 controllers, mario kart, pikmin en memory card dat interessant lijkt voor mij. Doe bod op wat er nog overschiet en dat jou ook interesseerd bv console+ 2 controllers + tony hawk underground

Greetz

emielvdw

Legacy Member
50 euro voor console + 2 controllers + tony hawk (ik veronderstel dat er een memorycard bij is)

Edit: Sorry, had erover gelezen dat de memorycard al weg was en trek hierdoor m'n bod in.

Fanatix

Legacy Member
emielvdw zei:
50 euro voor console + 2 controllers + tony hawk (ik veronderstel dat er een memorycard bij is)

Edit: Sorry, had erover gelezen dat de memorycard al weg was en trek hierdoor m'n bod in.

Bod aanvaard, ga wel kijken of andere zonder memory card deal ook nog doorgaat.

@ mario party voor 12 € ook bod aanvaard


Tussenstand:

- 8mb memory card, 2 controllers, Mario kart double dash, Pikmin // 50 € inc geboden door bulletto^ (zonder memory card is dat 45 €) indien nog altijd interesse let me know

- 50 euro voor console + 2 controllers + tony hawk (ik veronderstel dat er een memorycard bij is) // 50 € // emielvdw

- mario party 5 // [bonbon] 12 €

Blijft nog over:

- Donky kong Bongo set
- Timesplitters future perfect
- Mario smash football
- Fifa 06
- Donky konga
- Splinter Cell

Rocknsad

Legacy Member
- Timesplitters future perfect
- Mario smash football

15 afgehaald in Aalst ...

0472981577

Fanatix

Legacy Member
Rocknsad zei:
- Timesplitters future perfect
- Mario smash football

15 afgehaald in Aalst ...

0472981577

Mario smash heb ik reeds bodje ontvangen via pm hij zal dit ook op forum bevestigen. Timesplitters kan je altijd bod plaatsen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan