Archief - [DS] & [GBA] Games TK/TR

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sarah84

Legacy Member
Ik heb enkele games die ik wil ruilen en/of verkopen, maar doe ze enkel weg als het bod me interesseert, anders speel ik ze nog wel ff verder :)

Animal Crossing: Wild World (DS)
SpongeBob and Friends United (DS)
Sonic Rush (DS)
The Sims2 (DS)
Super Monkeyball Touch & Roll (DS)

Peter Pan: Return to Neverland (GBA enkel cardridge)
Tony Hawk's Underground 2 (GBA enkel cardridge)

Alles is in perfecte staat en met doosje + boekje, behalve anders vermeld.

Ik zoek Mario Tennis (DS of GBA) of andere spellekes à la Nintendogs, Brain Training, Sprung,... Vooral spellekes om de touch screen te gebruiken dus :)

sundaypunk

Legacy Member
Sonic Rush of animal crossing ruilen tegen

yu-gi-oh stairway to the destined duel
dinotopia the timestone pirates
harry potter en de geheime kamer

--> deze drie gba games samen dus

sarah84

Legacy Member
enkel de harry potter interesseert me... interesse om die te ruilen tegen één van mijn gba games?

.:YoUnGLinKiE:.

Legacy Member
Ik heb de Amerikaanse versie van Nintendogs: Labrador and Friends liggen. Eventueel ruilen tegen Sonic Rush en The Sims 2? Beide games zijn in afslag te vinden bij Bart Smit (15 en 20 euro)

sarah84

Legacy Member
Ik heb Nintendogs al :) (ben gisteren in Bart Smit geweest en dacht dat ik beide spellen had zien staan aan €20 maar kkan me natuurlijk vergissen, kvind sonic rush alleszins ni op hun site... en sims 2 staat idd €20)

BiZi

Legacy Member
Hmz en kom je af en toe in Antwerpen?

Normaal gezien zie ik verzending zitten, maar je hebt nog geen feedback score :/

sarah84

Legacy Member
ben daar vorige week geweest (shoppen ;)) maar geen idee of ik er één van de komende dagen/weken nog eens ga zijn... voorlopig niet alleszins

sundaypunk

Legacy Member
sarah84 zei:
enkel de harry potter interesseert me... interesse om die te ruilen tegen één van mijn gba games?

Heb alleen interesse in Sonic Rush of Animal crossing...

sarah84

Legacy Member
Dan speel ik ze nog wel wat verder, dat is net iets meer dan €7 per spel, beetje belachelijk weinig vind k. Toch bedankt voor je bod.

Goofus

Legacy Member
Ik zou 10 euro willen bieden voor Animal Crossing - ik kan komen ophalen of ergens afspreken in Leuven als je wilt.

grtz

sarah84

Legacy Member
@ Goofus: €10 voor Animal Crossing is echt te weinig, kost nieuw €40 en krijg er hier in Game winkel zelfs nog enkele euro's meer voor.
@ Elmasacretum: Sonic Rush is intussen gereserveerd via een ander forum.

H4ns //

Legacy Member
15€ voor animal crossing
kan komen afhalen, ben zelf van omgeving leuven

H4ns //

Legacy Member
sarah84 zei:
€18 en het is voor jou

indien nog volledig in orde, liefst met doosje & boekje...

deal !
pm me voor verdere afhandeling met contact gegevens ofzo? msn ofzo is altijd handig voor dergelijke zaken

H4ns //

Legacy Member
sarah84 zei:

gelieve te reageren op bovenstaande post zo dat ik weet of we nu deal hebben of niet?

anders moet ik het spel elders gaan zoeken.. :)

bedankt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan