Deadelus
Legacy Member
Hoi,
Heb vorige week van Ow_jeih een schijf gekocht van WD 120 gig groot is nog tot en met 2008 in de garantie.
Starten @ 45 euro!
Meeneem?
SATA schijf!
Denk 8 mb, ben nie zeker
7200 rpm
Boden onder minimum worden genegeerd, ook nei voor op gang te trekken
Zever word ge bad post!
Greetz
Heb vorige week van Ow_jeih een schijf gekocht van WD 120 gig groot is nog tot en met 2008 in de garantie.
Starten @ 45 euro!
Meeneem?
SATA schijf!
Denk 8 mb, ben nie zeker
7200 rpm
Boden onder minimum worden genegeerd, ook nei voor op gang te trekken
Zever word ge bad post!
Greetz
