BMF|Johan
Legacy Member
Hey,
ik heb hier een aantal dingen liggen die ik niet meer nodig heb, dus mogen ze verkocht worden.
Eerst en vooral een aantal watercoolingsblokjes van het Duitse "Cooling Systems", fotootjes vind je hier: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003971.jpg en hier: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003972.jpg
Het gaat hier over vrij kleine blokjes van 5cm op 5cm, de kleuren zijn blauw (3 stuks), rood (2 stuks) en zwart (2 stuks). Er zit een plexi holddown bij voor socket A zoals je onderaan op de foto's kan zien. De aansluitingen zijn langs de buitenkant ongeveer 11mm en langs de binnenkant ongeveer 8mm.
De blokjes zijn ongeveer 26mm hoog, dus kunnen ze eventueel als "niet genormaliseerde zending" (tot 30mm dikte
) goedkoper verstuurd worden.
De blokjes zijn nieuw en ongebruikt. Vraagprijs: 10 euro per stuk, exclusief verzending.
Hier ligt ook nog een nieuwe, ongebruikt Black Ice (pro?) radiator in metallic blauw. Ik ken niet zoveel van die radiatoren, dus ik weet niet of het een pro is of wat het exacte type is. Op de foto (hier: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003969.jpg ) kan je zien over welke rad het gaat. De aansluiting (zie http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003970.jpg) heeft een diameter van ongeveer 8mm, maar je kan er normaalgezien wel andere fittings opzetten.
Bieden mag, 20 euro lijkt me een faire minimumprijs.
Bovendien heb ik nog een hoopje "oude rommel" liggen waar iemand misschien nog iets mee kan doen, dus bied maar
De kleine lettertjes:
Opsturen kan uiteraard, op kosten en risico van de koper. Afspreken op FoM is ook een mogelijkheid.
Ik behoud mij het recht om te kiezen aan wie ik verkoop en om de verkoop eventueel te annuleren.
Ruilvoorstellen mogen uiteraard ook, vooral met stille 40*40*10mm fannetjes kan je mij een plezier doen
ik heb hier een aantal dingen liggen die ik niet meer nodig heb, dus mogen ze verkocht worden.
Eerst en vooral een aantal watercoolingsblokjes van het Duitse "Cooling Systems", fotootjes vind je hier: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003971.jpg en hier: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003972.jpg
Het gaat hier over vrij kleine blokjes van 5cm op 5cm, de kleuren zijn blauw (3 stuks), rood (2 stuks) en zwart (2 stuks). Er zit een plexi holddown bij voor socket A zoals je onderaan op de foto's kan zien. De aansluitingen zijn langs de buitenkant ongeveer 11mm en langs de binnenkant ongeveer 8mm.
De blokjes zijn ongeveer 26mm hoog, dus kunnen ze eventueel als "niet genormaliseerde zending" (tot 30mm dikte
) goedkoper verstuurd worden.De blokjes zijn nieuw en ongebruikt. Vraagprijs: 10 euro per stuk, exclusief verzending.
Hier ligt ook nog een nieuwe, ongebruikt Black Ice (pro?) radiator in metallic blauw. Ik ken niet zoveel van die radiatoren, dus ik weet niet of het een pro is of wat het exacte type is. Op de foto (hier: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003969.jpg ) kan je zien over welke rad het gaat. De aansluiting (zie http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003970.jpg) heeft een diameter van ongeveer 8mm, maar je kan er normaalgezien wel andere fittings opzetten.
Bieden mag, 20 euro lijkt me een faire minimumprijs.
Bovendien heb ik nog een hoopje "oude rommel" liggen waar iemand misschien nog iets mee kan doen, dus bied maar

- Een frontpanel van asus: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003963.jpg
zoals je kan zien is de kabel van de USB-aansluiting kapot, dunno in hoeverre dat te repareren valt, misschien werkt het zelfs nu nog gewoon.
- 32MB SDRAM: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003964.jpg en http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003965.jpg
volgens CPU-Z (http://www.johanlemaire.be/tekoop/32mb.JPG) is het 125MHz-ram, maar 133 zal normaalgezien ook wel moeten lukken. Gisteren nog even in een PC gestoken en memtest laten lopen zonder problemen.
- 10GB harde schijf van seagate: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003966.jpg
Zoals je op deze screenshot (http://www.johanlemaire.be/tekoop/HD.JPG) kan zien, is de schijf niet meer 100%, maar afhankelijk van welke uitlezing je wil geloven, valt het mee of is het heel ernstig.
- Seriële muis: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003967.jpg
Real retro
- 120mm fan: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003968.jpg
zonder connector, zoals op de foto
- UV-LEDje met molex-connector: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003973.jpg
De kleine lettertjes:
Opsturen kan uiteraard, op kosten en risico van de koper. Afspreken op FoM is ook een mogelijkheid.
Ik behoud mij het recht om te kiezen aan wie ik verkoop en om de verkoop eventueel te annuleren.
Ruilvoorstellen mogen uiteraard ook, vooral met stille 40*40*10mm fannetjes kan je mij een plezier doen

