Archief - voodoo/muis/cooler/fancontroller/digi/lader nokia

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Th0masSss

Legacy Member
1) voodoo 2
werkt normaal nog perfect, lang niet meer gebruikt.
is samen met een andere kaart (s3 staat erop).
reden verkoop: gebruik hem niet
bieden vanaf 3€


2) logitech mouseman
werkt nog perfect. Is controller + muis, normaal heb ik ook nog de cd van logitech (al is de software prima van internet te halen). Doos heb ik wel niet meer. Garantiebewijs heb ik ook niet meer, maar denk dat hij ondertusse ouder als een jaar is.
reden verkoop: wil de mx1000 (ruilen met opleg ook mogelijk)
bieden vanaf 10€ (staat bij loveno voor 35€)


3) cooler cpu
van het merk coolermaster. het label op de doos zegt: "p-IV 478pin LowNoise". is dus de koelblok met de fan en bevestigings beugels.
reden verkoop: gebruik nog altijd de boxed cooler, is er nog nie van gekomen ze te wisselen.
bieden vanaf 5€ (nieuwprijs weet ik niet meer)


4) fancontroller
Er kunnen 4 fans worden op aangesloten, rond de draaiknoppe is een mooie blauwe gloed (blauwe leds)
reden verkoop: word niet gebruikt (is enkel eens getest geweest)
bieden vanaf 5€


5) digicam
Het gaat hier over een hele kleine digicam MET lcd, merk is aiptek (pocketcam slim) 1.3mega/ 2x digitale zoom.
reden verkoop: word niet gebruikt
bieden vanaf 10€


6) nokia lader
is dus gewoon een kabeltje dat in usb en je nokia word geplugd
reden verkoop: word niet gebruikt
bieden vanaf 0.30€ :)

het totale paket kan ook verkocht worden, dit heeft natuurlijk de voorkeur!!
eventueel ook ruilen tegen een muis met kabel of dergelijke

foto's http://users.pandora.be/Thomas1337/Thomas/TeKoop/

bieden onder de minprijs heeft geen zin (hou het dan liever zelf bij )
behoud mij het recht bla bla...

plaats waar kan worden afgehaald: meeuwen-gruitrode

reden van nieuwe topic (zijn nieuwe dinge bijgekomen, en fancontroller was nu toch niet verkocht :(, en stond ook niet echt een meerwaarde in vorige topic)

BIG E

Legacy Member
kan die ook video opnames doen laat iets weten
en is er een doos bij is alles in orde krasvrij bla bla bla

Th0masSss

Legacy Member
Kan video met geluid opnemen dacht ik (test ik deze avond), doos is er niet bij. Op de voorkant zijn enkele krasjes, maar storen mij persoonlijk niet. Wat is er wel nog bij, de "staander", usb to cam kabel en software.

Babe

Legacy Member
wat is de afmeting voor de fan controller (5,25", 3,5" ?)+ hoever steekt die buiten de case? (hoe diep zijn de knoppen :))

Voorlopig bod van de fancontroller + usb nokia lader voor 7€ inclusief

Grtz
Babe

BIG E

Legacy Member
Tot wanneer loopt deze aanbieding
want kheb die fotoapparaat snel nodig
bod 13 voor apparaat inclusief

Th0masSss

Legacy Member
ik denk dat voor de meeste spullen deze verzending geld, heb dan D+4

Code:
Tot 2 kg € 3,10 1 binnenlandse Kilopostzegel

digi kan dus video opnemen met geluid

@Big E: tot 24h na het hoogste bod ;)

bod 13incl is genoteerd

@babe: ze steken 1cm uit, ging perfect ivm met deurtje chieftec case. Is 3.5".

Spector

Legacy Member
Die fancontroller kan je eens kijken welke draden(hoevel sencoren enzo) er bij zittn
Van waar bent ge? En wordt het opgestuurt?
Zit er ook Software bij? Of zit het nog in de orri doos,

Th0masSss

Legacy Member
fancontroller is enkel voor regelen van de fans, doet dit niet auto... Daarmee ook de lage minprijs e.

Ben van meeuwen-gruitrode (startpost), kan eventueel ook verzenden :)

yezzer

Legacy Member
fancontroller + cooler & usb lader : samen voor 10 euro excl

Mihaly AKA

Legacy Member
Voodoo = bod € 3

Gewoon uit nostalgie. :D

Kan wel pas volgende week betalen, ik heb om half5 men vliegtuig en ben volgende week woensdag terug.

Th0masSss

Legacy Member
mag van mij om 6h afgesloten worden (donderdag 5jan). Heb volgende week examens en daarmee ;)...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan