Th0masSss
Legacy Member
1) voodoo 2
werkt normaal nog perfect, lang niet meer gebruikt.
is samen met een andere kaart (s3 staat erop). Driver cd heb ik normaal nog.
reden verkoop: gebruik hem niet
bieden vanaf 3€
2) digicam
Het gaat hier over een hele kleine digicam MET lcd, merk is aiptek (pocketcam slim) 1.3mega/ 2x digitale zoom. Kan ook mee gefilmd worden, en is ook geluid.
reden verkoop: word niet gebruikt
bieden vanaf 10€
als je bied, bied dan excl
foto's http://users.pandora.be/Thomas1337/Thomas/TeKoop/
bieden onder de minprijs heeft geen zin (hou het dan liever zelf bij )
behoud mij het recht bla bla...
plaats waar kan worden afgehaald: meeuwen-gruitrode
werkt normaal nog perfect, lang niet meer gebruikt.
is samen met een andere kaart (s3 staat erop). Driver cd heb ik normaal nog.
reden verkoop: gebruik hem niet
bieden vanaf 3€
2) digicam
Het gaat hier over een hele kleine digicam MET lcd, merk is aiptek (pocketcam slim) 1.3mega/ 2x digitale zoom. Kan ook mee gefilmd worden, en is ook geluid.
reden verkoop: word niet gebruikt
bieden vanaf 10€
als je bied, bied dan excl

foto's http://users.pandora.be/Thomas1337/Thomas/TeKoop/
bieden onder de minprijs heeft geen zin (hou het dan liever zelf bij )
behoud mij het recht bla bla...
plaats waar kan worden afgehaald: meeuwen-gruitrode
, uhm je kan resolutie instellen vanaf 640x480 tot 2000x..... je kan er mee filmen, je kan wel telkens maar filmpjes maken van 10sec met geluid. je kan in het menu tussen verschillende talen kiezen waaronder ned. zal int weekend test filmke maken en test foto's. dan kunne jullie kijken als je bod blijft en dan sluit ik einde dit weekend af.