Archief - Volledige pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

weske

Legacy Member
Ik verkoop mijn desktop wegens overstap op laptop.

AMD Athlon XP 1900+ (Duron met unlockte L2 cache, 100% stabiel al voor 3 jaar, clockt over tot 2,4GHz met goede aircooling)
MSI K7N2 Delta2 Platinum moederbord (top of the bill, doos en accesoires erbij)
512MB DDR PC3200 van Pixmania (nog onder garantie, met factuur bij)
Sapphire Radeon 9600XT 256MB (met doos)
200GB Seagate 7200rpm PATA (de 7 serie, nog garantie op bij de fabriek zelf)
Benq 2510 DVD writer
DVD speler 16/48
Antec 350Watt PSU
Standaard wit-grijze ATX case
meeneemprijs: €300

Optioneel met:
Logitech Cordless Desktop MX bleutooth met batterijen +- €40
Samsung Syncmaster 1100P Plus 21" CRT scherm (factuur erbij voor tweedehandsgarantie) +- €100

De pc kan getest en afgehaald worden bij mij thuis, levering in de omgeving van Oudenaarde-Kluisbegen kan ook.

Gert1

Legacy Member
je zei via pm dat ik ook voor onderdelen mocht bieden, maar dat je liever had van niet...hier is mijn bod:

50€ voor het mobo en de cpu als je ze naar hier kan brengen

weske

Legacy Member
Gert1 zei:
je zei via pm dat ik ook voor onderdelen mocht bieden, maar dat je liever had van niet...hier is mijn bod:

50€ voor het mobo en de cpu als je ze naar hier kan brengen
zonder verzendkosten wil ik het noteren als een bod onder voorbehoud. Als ik daar nog eens €6,2 verzendkosten en een tochtje naar de post moet aan spenderen, hou ik er niet genoeg aan over;)

WeeD@Ubernoob

Legacy Member
kheb interesse int crt scherm maar ben van limburg...

Gert1

Legacy Member
weske zei:
zonder verzendkosten wil ik het noteren als een bod onder voorbehoud. Als ik daar nog eens €6,2 verzendkosten en een tochtje naar de post moet aan spenderen, hou ik er niet genoeg aan over;)

srry, vergeten te vragen...zou je het niet kunnen komen brengen?

weske

Legacy Member
WeeD@Ubernoob zei:
kheb interesse int crt scherm maar ben van limburg...
ik wil het op een of ander manier gerust versturen naar u, maar dat gaat pakken geld kosten en gevaarlijk zijn...

@Gert1: Wilrijk is veel te ver om te komen brengen, ligt aan de andere kant van Vlaanderen;)

M_N_M

Legacy Member
kan dat verstuurd worden met taxipost (pc alleen, niet dat scherm)

Zoja, hoe duur?


Grtz

weske

Legacy Member
M_N_M zei:
kan dat verstuurd worden met taxipost (pc alleen, niet dat scherm)

Zoja, hoe duur?


Grtz
Dat kan. Met gewone kilopost (en een overschrijving vooraf) zal dat €12,4 kosten. Kan zijn dat het geen 10kg weegt en maar €9,3 is, maar daar ben ik nog niet zo zeker van. Reken dus 12,4 verzendkosten en als ze goedkoper uitvallen dan betaal ik wel terug.
Verzending onder rembours (dan betaal je aan de postbode) kost €4,7 extra volgens de site.

C//LiMBa

Legacy Member
euhm das wel proper da!
ik had al 50EUR onder de meeneemprijs geboden en nu ga je de boel ff verhogen...
sorry maar ik denk dat ik niet de enige ben die hier niet akkoord mee gaat!!!

weske

Legacy Member
C//LiMBa zei:
euhm das wel proper da!
ik had al 50EUR onder de meeneemprijs geboden en nu ga je de boel ff verhogen...
sorry maar ik denk dat ik niet de enige ben die hier niet akkoord mee gaat!!!
??? Ik verlaag de meeneemprijs en je bent niet akkoord?
300+100+40 = 440 en de nieuwe meeneemprijs ligt op 425.

Kan je me aub zeggen wat het probleem is en hoe je het opgelost wilt zien? Want ik zie het niet...

C//LiMBa

Legacy Member
ok my bad, had niet door dat het om het gehele systeem + scherm en muis ging...
wat is huidige meeneemprijs voor het systeem alleen?

weske

Legacy Member
C//LiMBa zei:
ok my bad, had niet door dat het om het gehele systeem + scherm en muis ging...
wat is huidige meeneemprijs voor het systeem alleen?
dacht al dat je het verkeerd begrepen had, np:)
De meeneemprijs voor enkel de bak blijft hetzelfde. Ik geef een klein kortingske voor iemand die alles neemt omdat ik er dan van af ben;)

C//LiMBa

Legacy Member
ik bied 275 voor de computer zelf en dan komen we hem deze week nog ophalen!
kan je ff je gegevens pm'men aub?

weske

Legacy Member
C//LiMBa zei:
ik bied 275 voor de computer zelf en dan komen we hem deze week nog ophalen!
kan je ff je gegevens pm'men aub?
ik had het graag tot het einde van de week laten lopen.

C//LiMBa

Legacy Member
hmm mijn broer zijn pc is totaal om zeep, daarmee dat we nog eens 25EUR bovenop ons eerste bod hadden gedaan!

is het echt niet mogelijk die van de week al te komen halen???

weske

Legacy Member
C//LiMBa zei:
hmm mijn broer zijn pc is totaal om zeep, daarmee dat we nog eens 25EUR bovenop ons eerste bod hadden gedaan!

is het echt niet mogelijk die van de week al te komen halen???
ik zal het laten lopen tot vrijdag en dan kan je er in het weekend omkomen. Dan heb je hem nog deze week als je de hoogste bieder bent.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan