kutteke
Legacy Member
Hoi,
Ik heb hier een volledige GamePc te koop.
Hij werkt nog supergoed, er is niks mis mee.
Hij wordt voor verkoop nog helemaal geformateerd en er wordt dan Windows XP Professional op geplaatst.
Helemaal gebruiksklaar dus.
Ik heb hem helemaal zelf samengesteld. Alle hardware is apart gekocht
en zelf ineen gestoken. Dit om een optimale Game Pc te creëeren.
Hij kan alle spellen aan, ook de nieuwste zoals COD2.
Ik speelde er voornamelijk COD1 en CODUO op.
Enige specs:
- TFT scherm merk Iiyama Prolite E4356, 10 ms! (ultra fast response time).
- draadloos toetsenbord en muis van Logitech. (werkt op Batterijen).
- mooie zwarte case met LED verlichting aan de buitenkant, cooler met
LED-verlichting aan de zijkant, doorkijkvenster uit plexi glas(komt ook
een zwarte metale groot bij voor extra verluchting, dit is dan wel in
plaats van het plexiglas te plaatsen).
Computer specs:
- AMD Athlon 64 Processor.
- 3200+
- gekoeld door artic freezer 64
- 1,00 GB RAM geheugen. (cl 2.5)
- moederbord: msi k8n neo2 platinum
- videokaart: Nvidia Geforce 6600 GT 128MB
- 2 HDD's; één van 60 GB(wordt hier gebruikt enkel voor het
besturingsprogramma en aanverwanten), één van 120 GB(wordt hier
gebruikt voor Games, Muziek, grote programma's zoald Photoshop,
Dreamweaver, en dergelijke).
Bij aankoop krijg je er ook een DVD-Writer station en een diskettestation
bij (reeds geinstalleerd), alsook een koffertje met allemaal spullen
voor herstelling of vervaning, kabeltjes,...
De prijs had ik graag ergens rond de 1000 euro verwacht, wat zeker niet te veel is voor zulk een
prachtcomputer.
Je krijgt er ook enkele games zoals COD1 en CODUO(beide met serial key) bij.
Komaan mensen, dit is echt een koopje. Ik ben zelfs bereid hem te komen afleveren.
tis dus pc van een vriend van me , hij vroeg me ofk deze effe op tng wou zetten.
dus bieden maar
de prijs die erop staat had em graag gezien maar ik hebbem ook gezegd da da mss niet realistisch was
happy bidding
Ik heb hier een volledige GamePc te koop.
Hij werkt nog supergoed, er is niks mis mee.
Hij wordt voor verkoop nog helemaal geformateerd en er wordt dan Windows XP Professional op geplaatst.
Helemaal gebruiksklaar dus.
Ik heb hem helemaal zelf samengesteld. Alle hardware is apart gekocht
en zelf ineen gestoken. Dit om een optimale Game Pc te creëeren.
Hij kan alle spellen aan, ook de nieuwste zoals COD2.
Ik speelde er voornamelijk COD1 en CODUO op.
Enige specs:
- TFT scherm merk Iiyama Prolite E4356, 10 ms! (ultra fast response time).
- draadloos toetsenbord en muis van Logitech. (werkt op Batterijen).
- mooie zwarte case met LED verlichting aan de buitenkant, cooler met
LED-verlichting aan de zijkant, doorkijkvenster uit plexi glas(komt ook
een zwarte metale groot bij voor extra verluchting, dit is dan wel in
plaats van het plexiglas te plaatsen).
Computer specs:
- AMD Athlon 64 Processor.
- 3200+
- gekoeld door artic freezer 64
- 1,00 GB RAM geheugen. (cl 2.5)
- moederbord: msi k8n neo2 platinum
- videokaart: Nvidia Geforce 6600 GT 128MB
- 2 HDD's; één van 60 GB(wordt hier gebruikt enkel voor het
besturingsprogramma en aanverwanten), één van 120 GB(wordt hier
gebruikt voor Games, Muziek, grote programma's zoald Photoshop,
Dreamweaver, en dergelijke).
Bij aankoop krijg je er ook een DVD-Writer station en een diskettestation
bij (reeds geinstalleerd), alsook een koffertje met allemaal spullen
voor herstelling of vervaning, kabeltjes,...
De prijs had ik graag ergens rond de 1000 euro verwacht, wat zeker niet te veel is voor zulk een
prachtcomputer.
Je krijgt er ook enkele games zoals COD1 en CODUO(beide met serial key) bij.
Komaan mensen, dit is echt een koopje. Ik ben zelfs bereid hem te komen afleveren.
tis dus pc van een vriend van me , hij vroeg me ofk deze effe op tng wou zetten.
dus bieden maar
de prijs die erop staat had em graag gezien maar ik hebbem ook gezegd da da mss niet realistisch washappy bidding


