Archief - volledige gaming pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kutteke

Legacy Member
Hoi,

Ik heb hier een volledige GamePc te koop.

Hij werkt nog supergoed, er is niks mis mee.

Hij wordt voor verkoop nog helemaal geformateerd en er wordt dan Windows XP Professional op geplaatst.

Helemaal gebruiksklaar dus.

Ik heb hem helemaal zelf samengesteld. Alle hardware is apart gekocht
en zelf ineen gestoken. Dit om een optimale Game Pc te creëeren.

Hij kan alle spellen aan, ook de nieuwste zoals COD2.

Ik speelde er voornamelijk COD1 en CODUO op.

Enige specs:

- TFT scherm merk Iiyama Prolite E4356, 10 ms! (ultra fast response time).

- draadloos toetsenbord en muis van Logitech. (werkt op Batterijen).

- mooie zwarte case met LED verlichting aan de buitenkant, cooler met
LED-verlichting aan de zijkant, doorkijkvenster uit plexi glas(komt ook
een zwarte metale groot bij voor extra verluchting, dit is dan wel in
plaats van het plexiglas te plaatsen).

Computer specs:

- AMD Athlon 64 Processor.

- 3200+

- gekoeld door artic freezer 64

- 1,00 GB RAM geheugen. (cl 2.5)

- moederbord: msi k8n neo2 platinum

- videokaart: Nvidia Geforce 6600 GT 128MB

- 2 HDD's; één van 60 GB(wordt hier gebruikt enkel voor het
besturingsprogramma en aanverwanten), één van 120 GB(wordt hier
gebruikt voor Games, Muziek, grote programma's zoald Photoshop,
Dreamweaver, en dergelijke).

Bij aankoop krijg je er ook een DVD-Writer station en een diskettestation
bij (reeds geinstalleerd), alsook een koffertje met allemaal spullen
voor herstelling of vervaning, kabeltjes,...

De prijs had ik graag ergens rond de 1000 euro verwacht, wat zeker niet te veel is voor zulk een
prachtcomputer.
Je krijgt er ook enkele games zoals COD1 en CODUO(beide met serial key) bij.

Komaan mensen, dit is echt een koopje. Ik ben zelfs bereid hem te komen afleveren.

tis dus pc van een vriend van me , hij vroeg me ofk deze effe op tng wou zetten.

dus bieden maar :) de prijs die erop staat had em graag gezien maar ik hebbem ook gezegd da da mss niet realistisch was

happy bidding

SMa

Legacy Member
:offtopic:
1000 euro :eek:
serieus? is die nieuw fzo?

:edit: ok, is met scherm, is dan nog aanvaardbaar
hoeveel voor de pc zonder scherm? :edit:

kutteke

Legacy Member
1000 is richtprijs e, denk wl da em liefst in een geheel verkoopt

Frado2005

Legacy Member
ik vind da toch veel ze. Heb ook ongeveer zelfde pc= alleen 4 hdd's + 2 schermen, en daar heb ik maar €700 voor betaald. Mss kun je via dit al wat je prijs bepalen?

nTFs

Legacy Member
De prijs is idd niet realistisch.
Voor dat geld kopen mensen betere en vooral nieuwe hardware.
Free up.

iLuVaToQ

Legacy Member
Computer specs:

- AMD Athlon 64 Processor 3200+ : 168 €

- 1,00 GB RAM geheugen. (cl 2.5) ongeveer 125 €

- moederbord: msi k8n neo2 platinum 87 €

- videokaart: Nvidia Geforce 6600 GT 128MB ongeveer 170 €

- en harde schijven je hebt in totaal 180 GB dus voor 200 GB is de nieuwprijs 96 €

- Case : mss 50-60 €

totaal zonder scherm : ongeveer 700 € in nieuwprijs
dus ik denk voor je 1.000 € dat je dat moeilijk zal krijgen .

kutteke

Legacy Member
voor de 24ste keer das ne richtprijs en hebbem ook al gezegd da da ni zo realistisch is , don't you people read?
de volgende dieje nog komt zage report ik
alst u ni intresseert dan gade gewoon weg
niemand verplicht u te biede
toch thx for free up

piotke

Legacy Member
- locatie ?
- levering in het antwerpse mogelijk ?
- games zijn die origineel, dus met dozeke en shit ? (of gratis versies van bij de vga kaart bv)


Bod 550

kutteke

Legacy Member
piotke zei:
- locatie ?
- levering in het antwerpse mogelijk ?
- games zijn die origineel, dus met dozeke en shit ? (of gratis versies van bij de vga kaart bv)


Bod 550
normaal games origineel, levering kan wel in antwerpse denk ik, genoteerd

piotke

Legacy Member
Bod blijft nog enkele dagen staan, voor het weekende trek ik het terug in. T'is maar dat je het weet....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan