Archief - TV-kaart Hauppauge met hardwarematige MPEG-encoder

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teknyske

Legacy Member
Het gaat om een Hauppauge WinTV-PVR-150 MCE
Kaart is zowel in Media Center PCs als "gewone" PCs te gebruiken.

Meer gedetailleerde info kan je hier vinden:
KLIK

Hauppauge is zowat de referentie qua TV-kaarten, dus ook qua driver-support zit je goed met deze kaart.
Er zit ook een FM-radiotuner in en er zijn ook een heleboel ingangen (antenne, SVIDEO, cinch voor video en audio)

Deze kaart is 100% in orde, mag weg wegens upgrade naar 2-tunerversie.

Ophaling in Vilvoorde of Heverlee, verzending op kosten van koper.

Vraagprijs:
Ik dacht aan een 40 eurokes exclusief ?
Lager bieden mag wat mij betreft ook, ik zie dan wel waar we eindigen.

Bieden maar !

Teknyske

Legacy Member
Hup !

Er mag geboden worden zulle ! :D

Is de vraagprijs te hoog of zo ?
Zoals gezegd:
Lager bieden mag wat mij betreft ook, ik zie dan wel waar we eindigen....

PS:
Deze kaart ondersteunt ook teletekst en qua geluid zowel NICAM als A2 stereo.

Vragen ? => shoot !

EBX

Legacy Member
35€ als hem zekers op Windows XPSP2 Draait (maar volgens de specs lukt da wel)

Teknyske

Legacy Member
EBX zei:
35€ als hem zekers op Windows XPSP2 Draait (maar volgens de specs lukt da wel)

Heb dat voor de zekerheid eens uitgetest hier.
Ik kan je bij deze nu bevestigen dat deze kaart inderdaad ook probleemloos onder Windows XP (SP2) draait, dus niet alleen onder Windows XP MCE.

Bod genoteerd !

Hup, bieden maar, dit is echt wel een goed kaartje zulle !

EBX

Legacy Member
Wanneer sluit je af ? Heb eventueel nog iets anders in zicht en zou het graag weten om te weten of ik daar ook moet bieden :)

Teknyske

Legacy Member
EBX zei:
Wanneer sluit je af ? Heb eventueel nog iets anders in zicht en zou het graag weten om te weten of ik daar ook moet bieden :)

Hup !

Er wordt afgesloten morgen Woensdag 14/11 om 21u !

Laatste kans dus voor deze (MCE-)TV-tuner met HW MPEG-encoder !

Hoogste bod is momenteel 35 euro exclusief !

Teknyske

Legacy Member
Last call !

Bieden wordt afgesloten binnen een klein uurtje !

EBX

Legacy Member
Ik vermoed dat dezen dan voor mij is ?

Voorkeur verzending via Kiala (want met de post moede thuis zijn :p of lang aanschuiven aan een onderbemand loket) nuja, stuur jij mij een PM-eke om verder af te handelen ?

Teknyske

Legacy Member
EBX zei:
Ik vermoed dat dezen dan voor mij is ?

Voorkeur verzending via Kiala (want met de post moede thuis zijn :p of lang aanschuiven aan een onderbemand loket) nuja, stuur jij mij een PM-eke om verder af te handelen ?

Tv-kaart gaat inderdaad naar EBX voor 35 euro exclusief.

Ik stuur PM voor praktische regeling overdracht.

Mvg,
Teknyske
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan