krikke31
Legacy Member
Hey, kwil men pcke wel ruilen tegen een pIII +1000mhz of p4...met agp slot en ook een redelijke hd anders zou ik deze houden, cdwriterke is ook wel interessant!!!
men pc=
-Witte case met blauw vooraan
-cpu xp1800 tb draait aan 1533 mhz
-mobo ecs k7s5a
-HD 40gig seagate barracuda
-geheuge 512DDR pc2700 cl2.5 samsung
-grafische kaart geforce3 classic of gf4 4600 met zalman op
-soundcard creative sb live 5.1
-voeding 400watt d8 ik ben ni zeker maar denk van wel!
-cdwrite liteon 52x32x52
-dvdwriter philips 6maand oud ofzo geen garantiebewijs meer, lost it, kan ik misschien nog wel fixe , is eigelijk nog nooit gebruikt geweest!
-3.5 diskette
Liefst iemand uit de omgeving schoten bij antwerpen, want lijkt me dat het interessanste, indien er misschien een ruil is kunne we zien of er eventueel opleg moet zijn van een kant,
Heb ook nog tnt ultra pro ligge kan je erbij krijgen en voodoo5 5500 alle kaarten zijn AGp!!!
men pc=
-Witte case met blauw vooraan
-cpu xp1800 tb draait aan 1533 mhz
-mobo ecs k7s5a
-HD 40gig seagate barracuda
-geheuge 512DDR pc2700 cl2.5 samsung
-grafische kaart geforce3 classic of gf4 4600 met zalman op
-soundcard creative sb live 5.1
-voeding 400watt d8 ik ben ni zeker maar denk van wel!
-cdwrite liteon 52x32x52
-dvdwriter philips 6maand oud ofzo geen garantiebewijs meer, lost it, kan ik misschien nog wel fixe , is eigelijk nog nooit gebruikt geweest!
-3.5 diskette
Liefst iemand uit de omgeving schoten bij antwerpen, want lijkt me dat het interessanste, indien er misschien een ruil is kunne we zien of er eventueel opleg moet zijn van een kant,
Heb ook nog tnt ultra pro ligge kan je erbij krijgen en voodoo5 5500 alle kaarten zijn AGp!!!