Archief - [TR] laptop acer aspire 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kutteke

Legacy Member
Ik heb een acer aspire 2010 staan:

centrino 1.5ghz
15.4' widescreen
512mb ddr
60Gig hdd
ati mobility radeon 9700
bluetooth en wlan
100 % in orde enkel wat krasjes en hier en daar wat verf af (gebruikelijke sporen)
op batterij doet hij bijna 5 uur (opladen duurt 2 uurtjes)

bedoeling is dat ik ruil tegen een iets zwaardere laptop met opleg
eventueel een desktop pcke met scherm

gelieve specs, gebruikssporen, eventuele mankementen en een richtprijs van opleg te zeggen.

liefst 15.4'

mvg

Unilever

Legacy Member
Mss hier intresse in?

Systeemkast: Medion 8080
Moederbord: MSI Motherboard
Processor: Intel Pentium 4 processor Hyperthreading 3.0 Ghz
Geheugen: 2*512 MB DDR 400 MHz 64 bit dual channel memory
Hard Disk: 80 GB harde schijf Western Digital
Videokaart: ATI Radeon 9800 XL
Monitor: Samsung SyncMaster 930BF
Brander: LITEON CDRW 48246S
CD/DVD-Drive: SONY DVD-ROM 16x
Geluidskaart: Creative Live! 5.1 geluidskaart
Netwerkkaart: Fast Ethernet 10/100 MBit
FireWire: FireWire/ IEEE 1394
Besturingssysteem: windows xp licentie (geen cd meer van)

Een paar lichte krasjes op de case.
Scherm is nog volledig in orde met factuur en doos.

EDIT: Zit er een HDD in? zoja, welke?

kutteke

Legacy Member
is me wat zwak van prestaties sorry:)

en ja er zit een 60 gig hdd in

kutteke

Legacy Member
gaat de goei richting uit maar is te zwak op grafisch gebied sorry :)

DJones

Legacy Member
@kutteke

kweet je voorkeur is omruil

mocht je er toch aan denken laptop te verkopen

mag je mij altijd pmtje sturen

incl free upke

groetjes

kutteke

Legacy Member
ge moogt mij alty een bod doen :) kan het nog overwegen eventueel want heb ook nieuw laptopken opt oog

ebay

Legacy Member
Voorlopig bied ik 275 euro,
en daar kan nog wa bij, maar da zal ik moeten bekijken met die krassen en verf die er af is.

Fanatix

Legacy Member
Eventueel bereid te ruilen, hoeveel opleg geef jij dan? Ik ga wel overleggen want lap top is niet alleen van mij maar ook van vriendin.

Partnumber GH634AA
Tablet PC x
Type processor Core Duo T2300
Kloksnelheid 1.66 mhz
Intern geheugen 1024 MB
Intern geheugen (max.) 2048 MB

Beeld
Beeldscherm type TFT
Beeldscherm grootte 15,4 inch
Beeldscherm resolutie 1280 x 800
Videokaart type Intel Graphics Media Accelerator 950
Videogeheugen tot 224 MB shared
Model videokaart onboard
Ingebouwde webcam x

Geluid
Geluid onboard
Luidsprekers intern

Opslagmedia
Opslagcapaciteit 80 GB
Snelheid harde schijf 5400 rpm
Media station DVD±RW DL

Overige bijzonderheden
Aansluitingen ethernet, modem, USB 2.0, Wireless LAN
PC card 1 x type II
Accu 4 cell Li-Ion
Besturingssysteem Windows Vista
Gewicht 2700 gram

Introductie model 2007
Afmetingen (H x B x D) 3,6 x 35,8 x 22,7 cm

kutteke

Legacy Member
zoek iets zwaarder op grafisch gebied ^^ deze is zwakker op dat gebied dus thx but no thx :)

ShPonGle

Legacy Member
free up...

ik heb identiek dezelfde laptop met nieuwe batterij, maar deze doet wel geen 5 uur ze.
3u30 lijkt me meer kloppen bij gewoon surfen met energieverbruik op laagst, bij gamen 1u30 à 2u.
btw : standaard zit er GEEN bluetooth in, toch is er een blauw lamphe @front

voor een heel goede review;
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=4192

kutteke

Legacy Member
bluetooth zitter in hoor, en hier zit blijkbaar verkeerd gelabelde batterij in, volgens de specs op batterij is het een 43000mah batterij maar als ik ze oplaad laad ze tot 60000mah :) en 4-5 uur op power save mode is geen probleem
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan