bosske
Legacy Member
hoi,
had graag deze cpu geruild voor een zwaardere.
Mobo ondersteunt tot max 2800+, dus tot die waarde mag het.
Enkel ruilen, met uiteraard opleg erbij.
Afhandelen kan in Dendermonde en omgeving, (en eventueel gedurend volgend weekend in Oostende, of station Gent st.Pieters), via post kan ook maar liever niet.
Zet meteen je woonplaats en gewenste opleg erbij plz, dit om onnodig heen en weer getyp te vermiijden.
specs van cpu :
athlon xp 2000+ socket 462 (A)
thoroughbred A
family :6
model :8
stepping : 0
revision : AO
draait gewoon op 12.5 x 133.4 aan 1666 mhz, kussentjes nog in goede staat.
de cpu is hier een tijdje geleden ook op forum gekocht in combo met mobo, en alvast niet overgeklokt geweest sindsdien.
dus wie voor welke reden ook wil ruilen, laat maar weten plz
grtz
had graag deze cpu geruild voor een zwaardere.
Mobo ondersteunt tot max 2800+, dus tot die waarde mag het.
Enkel ruilen, met uiteraard opleg erbij.
Afhandelen kan in Dendermonde en omgeving, (en eventueel gedurend volgend weekend in Oostende, of station Gent st.Pieters), via post kan ook maar liever niet.
Zet meteen je woonplaats en gewenste opleg erbij plz, dit om onnodig heen en weer getyp te vermiijden.
specs van cpu :
athlon xp 2000+ socket 462 (A)
thoroughbred A
family :6
model :8
stepping : 0
revision : AO
draait gewoon op 12.5 x 133.4 aan 1666 mhz, kussentjes nog in goede staat.
de cpu is hier een tijdje geleden ook op forum gekocht in combo met mobo, en alvast niet overgeklokt geweest sindsdien.
dus wie voor welke reden ook wil ruilen, laat maar weten plz
grtz