Archief - [TR] Asus v9999 GE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Burly

Legacy Member
Aangezien mijn moederbord ( Gigabyte nforce3 ) na maanden prutsen dan toch niet compatible blijkt met deze videokaart wil ik deze liefst ruilen tegen een ati kaartje of eventueel een nvdia kaart zonder 6800 core. Ik wil zelfs voor een vergelijkbare snelheid een beetje bijleggen en mits een schappelijke afstand tot daar rijden. Iets trager zou ik ook nog wel mee kunnen leven.

Ff ter verduidelijking, met de kaart is niks mis ! In andere pc's werkt ze foutloos, wat het voor mij natuurlijk alleen maar irritanter maakt. Buiten het af en toe ff blijven hangen (een gekend probleem met 6800 + nforce3 als ge pech hebt) is dit een zalig kaartje.

Bij een eventuele ruil wil ik ook nog wel ff wachten als je de kaart in je pc wil uittesten.

Greets

Burly

Legacy Member
Ik zou liever eerst eens kijken of ik niet kan ruilen , anders ga ik wel heel veel moeten opleggen om niet veel slechter uit te komen vrees ik.

Greets

AccuCore

Legacy Member
pci-e? agp?
ruil tegen X600xt met opleg mogelijk?(vraag dit onder voorbehoud!)

^ALUCARD^

Legacy Member
ruilen tegen radeon 9800pro met nieuwe arctic cooler? (originele cooler heb ik ook nog)

D-Ar-K-Y

Legacy Member
Ruilen tegen 9800Pro (Hercules) met zalman HP koeler + opleg indien nodig?

Burly

Legacy Member
Ik speel nogal graag quake4 , en een 9800pro is daar nu niet zo sterk in. Ik was toch eerder minstens aan een 6600gt van niveau aan het denken. Ik weet wel niet wat daar bij ati mee overeenkomt.
Dan zak ik nog zelf en ik wil zelfs nog een beetje bijgeven. Het is nu ook weer niet daty ik stop mee gamen.

Sterker en meer opleg van mijn kant is natuurlijk ook in orde.

Greets

Burly

Legacy Member
up

allé, niemand met een 6600 gt of iets in de buurt die een gratis speedboost wilt?

bulls

Legacy Member
kheb een nf3 en een 6800gt heb er geen probs mee hoe kan da nu dat de 6800 nie compatibel is?

Th0masSss

Legacy Member
heb hier een asus 6800td (met garantie), mischien dat die wel gaat? ma denk het nie is zelfde chip dacht ik nv40?

haal +4000 in 3dmark05

snapM

Legacy Member
kan ook ruilen tegen een gloednieuwe MSI RX9600-XT
(is nieuw van vandaag ongebruikt)
met opleg van 65€

traats

Legacy Member
Sapphire X800 Pro, als je ze hier (Wuustwezel) komt ruilen en een kleine opleg wil geven...

snapM

Legacy Member
traats zei:
Sapphire X800 Pro, als je ze hier (Wuustwezel) komt ruilen en een kleine opleg wil geven...
Hmm je woont niet ver van mij, ik ben van kalmthout
Ik zoek ongeveer zo'n kaartje
Wat is je prijs? is het zo eentje als deze?
Sapphire Radeon X800 Pro 256MB DDR3 (AGP, DVI, Vivo, Retail)
mvg

traats

Legacy Member
snapM zei:
Hmm je woont niet ver van mij, ik ben van kalmthout
Ik zoek ongeveer zo'n kaartje
Wat is je prijs? is het zo eentje als deze?
Sapphire Radeon X800 Pro 256MB DDR3 (AGP, DVI, Vivo, Retail)
mvg

Kaart is niet te koop, enkel dus eventueel te ruil voor iets gelijkaardigs... (is trouwens de versie zonder Vivo).

snapM

Legacy Member
hmm spijtig
kan altijd ruilen tegen een MSI RX9600XT nieuw van vandaag (uit RMA)
met opleg langs mijn kant
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan