Burly
Legacy Member
Aangezien mijn moederbord ( Gigabyte nforce3 ) na maanden prutsen dan toch niet compatible blijkt met deze videokaart wil ik deze liefst ruilen tegen een ati kaartje of eventueel een nvdia kaart zonder 6800 core. Ik wil zelfs voor een vergelijkbare snelheid een beetje bijleggen en mits een schappelijke afstand tot daar rijden. Iets trager zou ik ook nog wel mee kunnen leven.
Ff ter verduidelijking, met de kaart is niks mis ! In andere pc's werkt ze foutloos, wat het voor mij natuurlijk alleen maar irritanter maakt. Buiten het af en toe ff blijven hangen (een gekend probleem met 6800 + nforce3 als ge pech hebt) is dit een zalig kaartje.
Bij een eventuele ruil wil ik ook nog wel ff wachten als je de kaart in je pc wil uittesten.
Greets
Ff ter verduidelijking, met de kaart is niks mis ! In andere pc's werkt ze foutloos, wat het voor mij natuurlijk alleen maar irritanter maakt. Buiten het af en toe ff blijven hangen (een gekend probleem met 6800 + nforce3 als ge pech hebt) is dit een zalig kaartje.
Bij een eventuele ruil wil ik ook nog wel ff wachten als je de kaart in je pc wil uittesten.
Greets
