robbeke
Legacy Member
ik heb een pentium 3 staan hier
wat is er allemaal op en aan....
een 866mhz processor+mobo (40)
512mb sd ram (40)
14 gig harde schijf(12)
een creative live soundkaart met 3,5" bay vooraan(optische lijn audio in /out) (20)
een gforce 3 ti200 (20)
een 4speed dvd writer van plextor (20)
een floppy(5)
en dat allemaal in packard bell case (5)
wat is er als mankement aan? , de powerknop heb ik niet aangesloten , dus is met stekker in en uit trekken... wat makkelijk te veranderen valt, maar ik er niet durf mee te prullen.
waar ik interesse in heb (pentium 4 socket 478moederbord , graka agp , harde schijf rond 40gig,..... )
daar kan je al mee ruilen.
biedingen mogen ook , liefst niet op apparte dingen (mobo+cpu blijven samen)
ricjtprijzen staan er bij
wat is er allemaal op en aan....
een 866mhz processor+mobo (40)
512mb sd ram (40)
14 gig harde schijf(12)
een creative live soundkaart met 3,5" bay vooraan(optische lijn audio in /out) (20)
een gforce 3 ti200 (20)
een 4speed dvd writer van plextor (20)
een floppy(5)
en dat allemaal in packard bell case (5)
wat is er als mankement aan? , de powerknop heb ik niet aangesloten , dus is met stekker in en uit trekken... wat makkelijk te veranderen valt, maar ik er niet durf mee te prullen.
waar ik interesse in heb (pentium 4 socket 478moederbord , graka agp , harde schijf rond 40gig,..... )
daar kan je al mee ruilen.
biedingen mogen ook , liefst niet op apparte dingen (mobo+cpu blijven samen)
ricjtprijzen staan er bij