dafila
Legacy Member
Hallo,
Ik verkoop dus mijn xfx 8800gts 640mb. Met doos, kabelkes, cdkes en kopie van aankoopbewijske.
Ik heb hem een 350euro betaald, en als ik zo eens rondkijk op jaha en tones is hij niks in prijs gedaald.
Ik wil eventueel ook ruilen, eventueel met opleg van mijn kant op opleg van jouw kant.
DOE maar een voorstel..
Bieden vanaf 250euro...
greetz
Ik verkoop dus mijn xfx 8800gts 640mb. Met doos, kabelkes, cdkes en kopie van aankoopbewijske.
Ik heb hem een 350euro betaald, en als ik zo eens rondkijk op jaha en tones is hij niks in prijs gedaald.
Ik wil eventueel ook ruilen, eventueel met opleg van mijn kant op opleg van jouw kant.
DOE maar een voorstel..
Bieden vanaf 250euro...
greetz