Wildfir3
Legacy Member
Hello,
Ik verkoop -wegens nieuwe interesse- mijn laptop. Het gaat over een Acer Travelmate 4001 WLMi laptop die nu ongeveer 1jaar en 3 maanden oud zal zijn en dit INCLUSIEF het speciale uitgebreide garantiepakket ( http://www.loveno.be/product/5201 ). Er is dus nog dik anderhalf jaar garantie op deze laptop, ook als ge hem op de grond laat vallen etc...
Aankoopprijs toen: een 1500 euro (garantie incl) bij www.2compute.net
Enkele specs:
Intel Pentium-M 715 (1.5GHz/2MB) met wireless
512MB Geheugen @ 333Mhz
60GB Harde Schijf
15.4" Scherm @ 1280*800
ATi Radeon Mobility 9700 (64MB Dedicated)
DVD-+(4X)/CDRW(24X)
Laptop is in goede staat, geen dode pixels ofzo. Is altijd als primaire pc gebruikt geweest dus heeft wel wat gebruikerssporen (het nadeel van grijs-zilvere verf is dat deze er na verloop van tijd afgaat... en dan ziet ge dat de plaatsen waar ge uw handen laat rusten al eens durven duidelijk worden). De batterij gaat nog makkelijk 3u30 mee.
Foto's komen er aan, maar heb zelf geen digicam dus zal nog ff wachten zijn. Verdere info moet ge maar vragen, ik houd dit topic uiteraard in het oog.
Ik behoud mij het recht om niet te verkopen als de geboden prijs mij niet aanstaat. Deze topic loopt gedurende 2 weken, tenzij ik eerder aan een prijs kom waar ik me in kan vinden. Dan loopt hij nog twee dagen verder om anderen ook nog een kans te bieden.
Beginprijs: 50 euro!
Ik verkoop -wegens nieuwe interesse- mijn laptop. Het gaat over een Acer Travelmate 4001 WLMi laptop die nu ongeveer 1jaar en 3 maanden oud zal zijn en dit INCLUSIEF het speciale uitgebreide garantiepakket ( http://www.loveno.be/product/5201 ). Er is dus nog dik anderhalf jaar garantie op deze laptop, ook als ge hem op de grond laat vallen etc...
Aankoopprijs toen: een 1500 euro (garantie incl) bij www.2compute.net
Enkele specs:
Intel Pentium-M 715 (1.5GHz/2MB) met wireless
512MB Geheugen @ 333Mhz
60GB Harde Schijf
15.4" Scherm @ 1280*800
ATi Radeon Mobility 9700 (64MB Dedicated)
DVD-+(4X)/CDRW(24X)
Laptop is in goede staat, geen dode pixels ofzo. Is altijd als primaire pc gebruikt geweest dus heeft wel wat gebruikerssporen (het nadeel van grijs-zilvere verf is dat deze er na verloop van tijd afgaat... en dan ziet ge dat de plaatsen waar ge uw handen laat rusten al eens durven duidelijk worden). De batterij gaat nog makkelijk 3u30 mee.
Foto's komen er aan, maar heb zelf geen digicam dus zal nog ff wachten zijn. Verdere info moet ge maar vragen, ik houd dit topic uiteraard in het oog.
Ik behoud mij het recht om niet te verkopen als de geboden prijs mij niet aanstaat. Deze topic loopt gedurende 2 weken, tenzij ik eerder aan een prijs kom waar ik me in kan vinden. Dan loopt hij nog twee dagen verder om anderen ook nog een kans te bieden.
Beginprijs: 50 euro!

, is half kapot door modding project dat mislukt is)