Archief - [TK/TR] Krachtige Laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Big Taj

Legacy Member
Packard Bell EasyNote S8500

Foto

Processor: Mobile Intel® Pentium® M – 750 Centrino 1.86ghz
Geheugen: 1024 Mb (2 x 512 DDR2)
Harde schijf: 80 Gb SATA
Grafische kaart: ATI Radeon X700 256 Mb HyperMemory
Optical Drive: DVD dual DVD+R/-R/RW/+R9 Dual Layer
Scherm: 15,4" TFT WXGA/Diamond View
Kaartlezer: 4-in-1 (SD/MMC/MS/MSpro)
Poorten: 3 x USB 2.0 - 1 x IEEE 1394 - S/Video - 1 x PCMCIA type II
Software: Windows XP Home, Word 2002
Communicatie: 56 Kbps V.92 modem - 10/100 LAN Ethernet - 802.11 b/g
Geluidskaart: Compatible Soundblaster (speakers + subwoofer)
Klavier: Azerty
Garantie: 2 jaar

Battlefield 2, Black & White 2, .... draaien hier allemaal vlekkeloos op!

Is van begin januari, met factuur en garantie. Aankoop was een bevlieging, moeder zegt dat ik er mijn studies door verwaarloos, moet dus weer weg.

Verkopen:
minimumprijs: 1100€
meeneemprijs: 1250€

Ruilen:
1000€ + laptop voor divx'kes, vereiste is wel dat het draadloos moet zijn voor wifi-netwerk, dvd-drive en hdd van minimum 20gb.
1000€ + PSP-pakket

Zeveren over de prijs hoeft niet, tis te nemen of te laten. Deze komt op meerdere fora.

Ik ben van omgeving Gent / Latem / Deinze / Zulte

vinteg

Legacy Member
eventueel mogelijkheid om die gig ram te ruilen tegen 512mb (2x256)+opleg natuurlijk :)

Big Taj

Legacy Member
vinteg zei:
eventueel mogelijkheid om die gig ram te ruilen tegen 512mb (2x256)+opleg natuurlijk :)
Ik hoop dat je begrijpt dat ik hier niet veel mee ben aangezien ik de laptop moet verkopen.

#Reeds bod van 1000€ op tones

vinteg

Legacy Member
tjah je kon hem dan verkopen me 512 MB mer toch merci voort antwoorden ;)

Big Taj

Legacy Member
Je laptop is veel te krachtig.

Het liefst van al zou ik een psp + opleg willen of een nokia 6600 + opleg

Big Taj

Legacy Member
brechtvm zei:
mijn toestel + 250€ opleg van mijn kant...
Sorry maar liever niet.


Ik prefereer meer een PSP + opleg, de opleg hangt af van het psp-pakket dat je aanbied, het is allemaal bespreekbaar.

brutus

Legacy Member
geinteresseerd in psp + 2 spellekes, burnout legends, virtua tennis, 3 films, kung fu hustle, spiderman 2, black hawk down, een 512 mb geheugenkaartje er staat firmware 1.5 op, een harde beschermdoos van logitech alle basis accessoires, doos , aankoopfactuur... + intel pentium 4 D820 + asus P5nd2-sli deluxe + point of view 6600 gt + 512 mb ddr2 ram

greetz Brutus
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan