FaNaTieKeN
Legacy Member
Krisse²1 zei:HL2 bod 17€
(enige kans dat je soms via Kortrijk moet passeren?)
Nope ik moet om geen enkele reden in kortrijk zijn.
Ik wil het wel opsturen, dus al je nog steeds geïntreseerd bent stuur dan je adress door. Als ik je adres doorgestuurt krijg voor er een hoger bod volgt voor hl² is het van jou!
@nickel
17EUR en die is van jou, afgehaalt te brugge.