Archief - [TK/TR] Enemy Territory: Quake Wars

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moobke

Legacy Member
Vandaag ET: QW gekocht, ik had mij er iets meer realistisch bij voorgesteld.
Het is meer een Unreal Tournament maar dan wa hedendaagser.

Dus als je UT goed vindt voel u vrij om ET: QW van mij te kopen (of ruilen tegen andere nieuwe games)


Letterlijk vandaag gekocht (55 euro) en 2 keer gespeeld.

Minimumprijs 40 euro

lizzardking

Legacy Member
ruil tegen medal of honor airborne?
PM me en ik stuur morgen mijn gegevens.

Moobke

Legacy Member
lizzardking zei:
ruil tegen medal of honor airborne?
PM me en ik stuur morgen mijn gegevens.

Ook al in mijn bezit... ^^

Liefst krijg ik er dan ook geld voor (aangezien ik al een pak games heb)

Maar als er iemand Company of Heroes Opposing fronts of World in Conflict wil ruilen is het ook goed...

JacK MeSS

Legacy Member
mss ruilen tegen een steam account met Counter-Strike, Team Fortress Classic, Day of Defeat, Deathmatch Classic, Opposing Force, Ricochet, Half-Life, Counter-Strike: Condition Zero, Half-Life: Blue Shift

Moobke

Legacy Member
Kheb WoW en TBC ^^

En ben er trouwe's heel slecht in, sinds release van WoW nog altijd geen lvl 40 ^^

PsYmon

Legacy Member
Offtopic verwijderd.

Shaidar, aangezien je goed genoeg weet dat we hier niet met buitenlandse shops vergelijken heb je infraction points aan je been.

Aan de rest: hou het hier wat netjes he jongens. Gebruik jullie gezond verstand en post enkel als je effectief een relevante bijdrage kan leveren aan de threadstarter zijn verkoop.

Moobke

Legacy Member
Minimumprijs nog altijd 35 euro.


Kan afgehaald worden of kan met de post. (voor paar € extra ofc.)

Holedigger

Legacy Member
kwou maar ff zeggen dat dit nix van unreal tournament wegheeft zoals de topicstarter wil zeggen. Multiplayer is totaal anders. Ge moet bukken voor beter te aimen dan lijkt het nog meer op cs als op ut ;p

Moobke

Legacy Member
Holedigger zei:
kwou maar ff zeggen dat dit nix van unreal tournament wegheeft zoals de topicstarter wil zeggen. Multiplayer is totaal anders. Ge moet bukken voor beter te aimen dan lijkt het nog meer op cs als op ut ;p

De gameplay hang VEEL dichter bij unreal tournament dan bij CS.

Ik weet echt nie waar je gelijkenissen tussen CS en ET:QW vindt...
Om het op een duidelijke manier te zeggen: Bullshit.

(dit komt van een CS met ervaring... En ik heb ook UT gedaan...)

Voor je met zoiets afkomt denk dan eerst wat na.



Even wat gelijkenissen met UT:

1. Fast paced action, geen strategische actie maar meer vechten als in een shoot em up.
2. Al de vehicels zorgen voor net GROTE "this looks like UT" gevoel. En samen met de fast paced action nog meer.
3. Person to person combat is vaak strafe en jump. (vooral die huppelende noobjes).
...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan