Archief - TK/TR Acer 17" TFT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eecky

Legacy Member
Ik heb hier dus een Acer AL1721 17" TFT die weg mag.
Scherm is 11 maand oud en goede werkende staat:
- geen gebruiksporen of verkleurd ofzo (Nieuwstaat !!)
- geen luie of dode pixels. (perfect werkende staat)

Deze heeft dus een DVI en D-Sub ingang en heeft ingebouwde boxen.
Meer info te vinden op http://www.xbitlabs.com Tis dezelfde als op de site.

Aankoopfactuur heb ik niet meer evenals de doos, dus liefst niet opsturen.
Min prijs: 175€
Meeneemprijs: 200€
Kan ook geruild worden tegen:
-een ATA 200Gb HD + opleg
-2 x 512 mb sodimm ddr 333 (of 400) + opleg

Af te halen in Oostende

mvg
eecky

barongizmo

Legacy Member
is het de versie die in de hoogte verstelbaar is? sterke interesse, heb dezelfde monitor en een tweede zou hier niet misstaan. en ik kan afhalen in oostende!

eecky

Legacy Member
barongizmo zei:
is het de versie die in de hoogte verstelbaar is? sterke interesse, heb dezelfde monitor en een tweede zou hier niet misstaan. en ik kan afhalen in oostende!

Heb daar over gelezen dat je dees in de hoogte kon verstellen maar denk niet dat het kan met de mijne, ik zie toch niets om aan te passen.

eecky

Legacy Member
Innerlife zei:
bij deze alvast een bod van €175 (minprijs)

Is er mogelijkheid tot brengen mits vergoeding?

mvg

Brengen mits vergoeding is geen probleem tot in roeselare

Bod Innerlife 175€ genoteerd

MAXXUR

Legacy Member
as ik het goed hebt heeft het scherm een 16 ms reactietijd ?

barongizmo

Legacy Member
verdorie tis een witten, als het een zwart zilveren was had ik je een bod gedaan... Verdorie:doh:

sarnath

Legacy Member
doe je ook verzending?
ik wil je een vrij nieuwe western digital 200 GB in pefecte staat geven + 100 euro opleg

eecky

Legacy Member
Linckxs zei:
doe je ook verzending?
ik wil je een vrij nieuwe western digital 200 GB in pefecte staat geven + 100 euro opleg

Is een heel goed bod maar vind het iets te ver en verzenden zal moeilijk gaan want heb de originele doos niet meer.

sarnath

Legacy Member
eecky zei:
Is een heel goed bod maar vind het iets te ver en verzenden zal moeilijk gaan want heb de originele doos niet meer.
hmz jammer, kartonnen doos met krantenvulling doet wonderen ;-)

easypanic

Legacy Member
Ik kan het komen afhalen :).

En ik heb een WD 200 GB IDE, van ergens juni dit jaar :)
Aan hoeveel opleg had je dan gedacht...

eecky

Legacy Member
@ barongizmo: bod geweigerd.
@ easypanic: af gehaald met een opleg van 100€ ben ik tevreden indien de schijf in goede staat is.

Mvg
eecky

easypanic

Legacy Member
Kga die schijf eens wat testen laten lopen één deze.. ok?

eecky

Legacy Member
Moet wel zeker zijn dat de schijf in goede werkende staat is hé.
Het scherm mag je ook testen bij afhaling.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan