Vochtig
Legacy Member
Jow , bij deze verkoop ik mijn maand oude Nvidia 8800 GTX . Deze komt met DOOS EN FAKTUUR (Forcom) , Heeft me in den tijd een 500€ Gekost , dus ik hoop er nog een schappelijke prijs vo te krijgen .
Mvg. Liefst Afhaling te Gent , kan ook worden opgezonden maar op jullie risico.
Indien een bod mij niet bevalt , of er geen boden zijn die mij bevallen behou ik mij het recht om NIET te verkopen.
Mvg. Liefst Afhaling te Gent , kan ook worden opgezonden maar op jullie risico.
Indien een bod mij niet bevalt , of er geen boden zijn die mij bevallen behou ik mij het recht om NIET te verkopen.


)