Hitm@n
Legacy Member
Ik heb hier nog een goed werkende monitor staan en wil deze verkopen.
Het is een hp 17 inch voor info klik op de volgende link:
http://h20000.www2.hp.com/bc/docs/support/SupportManual/lpv07112/lpv07112.pdf
Bieden vanaf 30€
Meeneem 40€
Ik ben van leuven,deze word niet verzonden.
Het is een hp 17 inch voor info klik op de volgende link:
http://h20000.www2.hp.com/bc/docs/support/SupportManual/lpv07112/lpv07112.pdf
Bieden vanaf 30€
Meeneem 40€
Ik ben van leuven,deze word niet verzonden.