Archief - [TK]Apple iBook G4 800Mhz PPC 12,1"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

barongizmo

Legacy Member
de psp gaat weg door serieus tijdsgebrek omwille van hogere studies. In de tijd dat ik hem heb heb ik er misschien 10 uur op gespeeld. Een laptop en dan vooral een compacte 12incher zal beter vanpas komen.

Ik kan je nog een andere ruil voorstellen ook: psp zoals eerder vermeld+game mania bons twv 62.70 in elke game mania te gebruiken voor om het even wat+200 euro cash.

En dan voor de verdere afhandeling: ik ben van brugge en jij van meise, is er nog een andere mogelijkheid dan ophalen bij jouw?

Therif

Legacy Member
Hmm, nee de bons interesseren me niet... Sorry maar ik heb al +- 200 euro aan bons in smartoys(ook zo'n winkel).

Voor de verdere afhandeling zou'k zeggen dat we het doen op eBay style. Je zend het geld op m'n rekening en ik zend de Portable via de post(of eendert welk transportbedrijf dat je verkiest) en ik zet de kosten op de koper, en je zend de psp ook via de post en ik betaal deze kosten

Of als je de trein neemt naar brussel, kunnen we een afspraak maken aan een station of waar je ook wilt, en dan gebeurt alles te hand wat ik eigenlijk het beste vind.

Therif

Legacy Member
++Ik kan er Mac:Office, Tiger, iLife 06 en iWork op zetten :) leuk hé :) In welke taal wil je Tiger?(Om zeker te zijn)

Therif

Legacy Member
voila online op http://therif.free.fr/ibook
Je ziet dat ik er goed mee oppas
Een tip om zo lang mogelijk uw batterij te laten leven
-->Wanneer je de laad op mac is de pinker naast de stekker oranje en wanneer het opgladen is groen. Dan moet je de stekker uittrekken en gebruiken totdat de batterij weer leeg is :)(Je krijgt er info van) . Dit is beste manier, als je de prise altijd in laat gaan de elektronen veel minder bewegen en je gaat dan problemen hebben later en dan gaat ge nie normaal meer kunnen opladen later :)

barongizmo

Legacy Member
mooi mooi en met al die software erbij nog mooier. Ik zal even kijken of mijn pa er niet om kan komen en laat je dan iets weten.

barongizmo

Legacy Member
Dezelfde bezorgde ziel vraagt nog iets:

Kun je even in je syteeminfo kijken en het log bekijken als daar geen errors in staan. Die persoon is vertrouwd met macs, en ik totaal niet, dus kvolg een beetje z'n goeie raad, hope you don't mind.

Alvast Bedankt!

Therif

Legacy Member
Je kunt me alles vragen hoor over de portable, het is immers niet een chocolaatje in een supermarkt kopen :)

Therif

Legacy Member
Dit is de Error log... Is het deze dat je nodig hebt?

error_log:

Description: Printer error log
Size: 151.29 KB
Last Modified: 14/02/06 21:28
Location: /var/log/cups/error_log
Recent Contents: ...
I [13/Feb/2006:18:14:08 +0100] System going to sleep
I [13/Feb/2006:18:34:30 +0100] System woke from sleep
I [13/Feb/2006:19:25:50 +0100] System going to sleep
I [13/Feb/2006:19:27:15 +0100] System woke from sleep
I [13/Feb/2006:19:50:15 +0100] System going to sleep
I [13/Feb/2006:20:34:20 +0100] System woke from sleep
I [13/Feb/2006:20:57:40 +0100] System going to sleep
I [13/Feb/2006:21:02:57 +0100] System woke from sleep
I [13/Feb/2006:21:47:12 +0100] System going to sleep
I [13/Feb/2006:21:47:39 +0100] System woke from sleep
I [13/Feb/2006:22:03:23 +0100] System going to sleep
I [13/Feb/2006:22:04:06 +0100] System woke from sleep
I [13/Feb/2006:22:56:19 +0100] System going to sleep
I [13/Feb/2006:23:20:11 +0100] System woke from sleep
I [13/Feb/2006:23:54:30 +0100] System going to sleep
I [14/Feb/2006:08:39:17 +0100] System woke from sleep
I [14/Feb/2006:08:43:22 +0100] System going to sleep
I [14/Feb/2006:09:29:21 +0100] System woke from sleep
I [14/Feb/2006:09:36:49 +0100] System going to sleep
I [14/Feb/2006:09:39:35 +0100] System woke from sleep
I [14/Feb/2006:09:54:57 +0100] System going to sleep
I [14/Feb/2006:10:01:48 +0100] System woke from sleep
I [14/Feb/2006:10:01:58 +0100] System going to sleep
I [14/Feb/2006:10:30:55 +0100] System woke from sleep
I [14/Feb/2006:10:52:53 +0100] System going to sleep
I [14/Feb/2006:11:16:43 +0100] System woke from sleep
I [14/Feb/2006:11:24:40 +0100] System going to sleep
I [14/Feb/2006:11:47:20 +0100] System woke from sleep
I [14/Feb/2006:11:55:15 +0100] Scheduler shutting down normally.
I [14/Feb/2006:13:25:00 +0100] Listening to 7f000001:631
I [14/Feb/2006:13:25:00 +0100] Listening to 301000:0
I [14/Feb/2006:13:25:00 +0100] Loaded configuration file "/private/etc/cups/cupsd.conf"
I [14/Feb/2006:13:25:00 +0100] Configured for up to 100 clients.
I [14/Feb/2006:13:25:00 +0100] Allowing up to 100 client connections per host.
I [14/Feb/2006:13:25:00 +0100] Full reload is required.
I [14/Feb/2006:13:25:00 +0100] Full reload complete.
I [14/Feb/2006:13:28:12 +0100] System going to sleep
I [14/Feb/2006:13:40:28 +0100] System woke from sleep
I [14/Feb/2006:14:42:06 +0100] Scheduler shutting down normally.
I [14/Feb/2006:14:43:19 +0100] Listening to 7f000001:631
I [14/Feb/2006:14:43:19 +0100] Listening to 301000:0
I [14/Feb/2006:14:43:19 +0100] Loaded configuration file "/private/etc/cups/cupsd.conf"
I [14/Feb/2006:14:43:19 +0100] Configured for up to 100 clients.
I [14/Feb/2006:14:43:19 +0100] Allowing up to 100 client connections per host.
I [14/Feb/2006:14:43:19 +0100] Full reload is required.
I [14/Feb/2006:14:43:19 +0100] Full reload complete.
I [14/Feb/2006:14:51:45 +0100] System going to sleep
I [14/Feb/2006:14:52:30 +0100] System woke from sleep
I [14/Feb/2006:15:58:18 +0100] System going to sleep
I [14/Feb/2006:17:11:04 +0100] System woke from sleep
I [14/Feb/2006:17:11:05 +0100] System going to sleep
I [14/Feb/2006:17:12:28 +0100] System woke from sleep
I [14/Feb/2006:17:30:58 +0100] System going to sleep
I [14/Feb/2006:18:03:10 +0100] System woke from sleep
I [14/Feb/2006:18:06:56 +0100] System going to sleep
I [14/Feb/2006:18:07:18 +0100] System woke from sleep
I [14/Feb/2006:18:13:39 +0100] System going to sleep
I [14/Feb/2006:18:27:59 +0100] System woke from sleep
I [14/Feb/2006:19:11:39 +0100] System going to sleep
I [14/Feb/2006:19:12:22 +0100] System woke from sleep
I [14/Feb/2006:19:25:28 +0100] System going to sleep
I [14/Feb/2006:19:45:10 +0100] System woke from sleep
I [14/Feb/2006:21:26:50 +0100] Adding start banner page "none" to job 39.
I [14/Feb/2006:21:26:50 +0100] Job 39 queued on 'S520' by 'zakariaarrassi'.
I [14/Feb/2006:21:26:50 +0100] Started filter /System/Library/Printers/Libraries/PrintJobMgr/Contents/MacOS/PrintJobMgr (PID 1223) for job 39.
W [14/Feb/2006:21:26:58 +0100] [Job 39] recoverable: Error Number : 300
The printer does not respond. Make sure that the printer is plugged in, powered-on, and properly connected to your computer.
I [14/Feb/2006:21:28:02 +0100] Saving printers.conf...
I [14/Feb/2006:21:28:02 +0100] Printer 'S520' stopped by ''.
E [14/Feb/2006:21:28:02 +0100] release_job: job #39 is not held!
E [14/Feb/2006:21:28:04 +0100] PID 1223 stopped with status 85!
I [14/Feb/2006:21:28:04 +0100] Hint: Try setting the LogLevel to "debug" to find out more.
I [14/Feb/2006:21:28:05 +0100] Saving printers.conf...
I [14/Feb/2006:21:28:05 +0100] Printer 'S520' started by ''.
I [14/Feb/2006:21:28:05 +0100] Started filter /System/Library/Printers/Libraries/PrintJobMgr/Contents/MacOS/PrintJobMgr (PID 1238) for job 39.
W [14/Feb/2006:21:28:06 +0100] [Job 39] recoverable: Error Number : 300
The printer does not respond. Make sure that the printer is plugged in, powered-on, and properly connected to your computer.
I [14/Feb/2006:21:28:13 +0100] Saving printers.conf...
I [14/Feb/2006:21:28:13 +0100] Printer 'S520' stopped by ''.
E [14/Feb/2006:21:28:13 +0100] release_job: job #39 is not held!
E [14/Feb/2006:21:28:14 +0100] PID 1238 stopped with status 85!
I [14/Feb/2006:21:28:14 +0100] Hint: Try setting the LogLevel to "debug" to find out more.

Therif

Legacy Member
ik weet niet over wat hij spreekt, maar als hij efkes op de forum laat weten wat ik online moet zetten?

barongizmo

Legacy Member
ik denk dat het dit is wat hij bedoeld, hij vertelde me dat ibooks van deze generatie al eens conflicten hebben tussen ram-mobo, en door een simpele kijk in het errorlog dat je direct ziet als er geheugen problemen zijn.

Ziet er goed uit, morgen laat ik je iets weten over de ophaling/verzending, nu kruip ik me bed in, want serieus ziek:doh:

Therif

Legacy Member
console.log:

Description: User events log
Size: 28.38 KB
Last Modified: 14/02/06 22:05
Location: /Library/Logs/Console/501/console.log
Recent Contents: ...
2006-02-14 21:03:29.743 SystemUIServer[208] -[MDMenuWindow _checkTopRight] the window is off the screen topRight point is {787, -22}

2006-02-14 21:03:29.827 Acquisition[1111] _NXGetScreenInfo: error getting display bounds (1001)

Feb 14, 2006 9:06:32 PM com.limegroup.gnutella.downloader.VerifyingFile$CacheCleaner run

INFO: clearing cache

CMyVisualizer::Disable() called

eXo Registering

Now calling PlayerRegisterVisualPluginCMyVisualizer::Enable() called

Feb 14, 2006 9:16:32 PM com.limegroup.gnutella.downloader.VerifyingFile$CacheCleaner run

INFO: clearing cache

Feb 14, 2006 9:16:41 PM com.limegroup.gnutella.DownloadManager sendPushThroughProxies

WARNING: Invalid push proxy: http://216.66.115.187:6346/gnutella/push-proxy?ServerID=Q3LHHLY6U35YPFFTEEMZGKJFAA&file=2147483645, response: 410

Feb 14, 2006 9:16:41 PM com.limegroup.gnutella.DownloadManager sendPushThroughProxies

INFO: Succesful push proxy: http://67.189.165.63:17332/gnutella/push-proxy?ServerID=Q3LHHLY6U35YPFFTEEMZGKJFAA&file=2147483645

Feb 14, 2006 9:16:47 PM com.limegroup.gnutella.DownloadManager sendPushThroughProxies

INFO: Succesful push proxy: http://146.115.123.14:45216/gnutella/push-proxy?ServerID=UHRZ4SHNM4I7NH6I7DWLWSDMAA&file=2147483645

Feb 14, 2006 9:19:57 PM com.limegroup.gnutella.DownloadManager sendPushThroughProxies

INFO: Succesful push proxy: http://24.158.48.147:49941/gnutella/push-proxy?ServerID=IUT2DX524Y7ZV6MUBL3367YQAA&file=2147483645

iTunes: Burn started, Tue Feb 14 21:20:39 2006

iTunes: Burning to CD-R media with SAO strategy in MATSHITA CD-RW CW-8123 CA0T via ATAPI.

iTunes: Requested burn speed was 30x, actual burn speed is 24x.

iTunes: Burn underrun protection is supported, and enabled.

Feb 14, 2006 9:26:32 PM com.limegroup.gnutella.downloader.VerifyingFile$CacheCleaner run

INFO: clearing cache

iTunes: Burn finished, Tue Feb 14 21:27:14 2006

Feb 14 21:27:51 zakaria-arrassis-ibook-g4-2 diskarbitrationd[34]: DashboardClient [227]:30979 not responding.

CMyVisualizer::Disable() called

Feb 14, 2006 9:33:41 PM com.limegroup.gnutella.DownloadManager sendPushThroughProxies

INFO: Succesful push proxy: http://67.166.173.25:6346/gnutella/push-proxy?ServerID=SVUNCN4GKXBVHMR77V6CTQ4VAA&file=2147483645

Feb 14, 2006 9:33:47 PM com.limegroup.gnutella.DownloadManager sendPushThroughProxies

INFO: Succesful push proxy: http://162.84.79.195:6348/gnutella/push-proxy?ServerID=HHE26E53VRNPUTCS2UCJ2PFIAA&file=2147483645

Feb 14, 2006 9:33:48 PM com.limegroup.gnutella.DownloadManager sendPushThroughProxies

INFO: Succesful push proxy: http://67.166.173.25:6346/gnutella/push-proxy?ServerID=SVUNCN4GKXBVHMR77V6CTQ4VAA&file=2147483645

Feb 14, 2006 9:33:54 PM com.limegroup.gnutella.DownloadManager sendPushThroughProxies

WARNING: Invalid push proxy: http://70.30.51.249:6348/gnutella/push-proxy?ServerID=72HW2NL5NADDUELSWC53B2ORAA&file=2147483645, response: 410

Feb 14, 2006 9:33:55 PM com.limegroup.gnutella.DownloadManager sendPushThroughProxies

WARNING: Invalid push proxy: http://71.38.150.219:13761/gnutella/push-proxy?ServerID=72HW2NL5NADDUELSWC53B2ORAA&file=2147483645, response: 410

Feb 14, 2006 9:33:55 PM com.limegroup.gnutella.DownloadManager sendPushThroughProxies

INFO: Succesful push proxy: http://71.3.113.98:6346/gnutella/push-proxy?ServerID=UL3SEQHNLMHQWMF37ERYJTNBAA&file=2147483645

Feb 14, 2006 9:33:55 PM com.limegroup.gnutella.DownloadManager sendPushThroughProxies

WARNING: Invalid push proxy: http://84.86.242.138:36272/gnutella/push-proxy?ServerID=72HW2NL5NADDUELSWC53B2ORAA&file=2147483645, response: 410

Feb 14, 2006 9:33:57 PM com.limegroup.gnutella.DownloadManager sendPushThroughProxies

INFO: Succesful push proxy: http://216.197.250.247:6193/gnutella/push-proxy?ServerID=GIFULP5NSLFI24WZYPUCNC4CAA&file=2147483645

Feb 14, 2006 9:33:59 PM com.limegroup.gnutella.DownloadManager sendPushTCP

INFO: Sending push request through Gnutella: PushRequest({guid=F5E0147479D388EFEDA8DC3EDE7EE800, ttl=4, hops=0, priority=0} 10.0.1.4:6346)

Feb 14, 2006 9:33:59 PM com.limegroup.gnutella.DownloadManager sendPushTCP

INFO: Sending push request through Gnutella: PushRequest({guid=6E17F1A8E42D9631B774E4D2960EE400, ttl=4, hops=0, priority=0} 10.0.1.4:6346)

Feb 14, 2006 9:33:59 PM com.limegroup.gnutella.DownloadManager sendPushTCP

INFO: Sending push request through Gnutella: PushRequest({guid=BE8D7397F36C7FC45BE8AD4AA0E3D900, ttl=4, hops=0, priority=0} 10.0.1.4:6346)

eXo Registering

Now calling PlayerRegisterVisualPluginCMyVisualizer::Enable() called

Feb 14, 2006 9:36:32 PM com.limegroup.gnutella.downloader.VerifyingFile$CacheCleaner run

INFO: clearing cache

Feb 14, 2006 9:46:32 PM com.limegroup.gnutella.downloader.VerifyingFile$CacheCleaner run

INFO: clearing cache

SettingsFactory writing file: /Users/zakariaarrassi/Library/Application Support/Acquisition/limewire.props

2006-02-14 22:04:57.470 RBrowser[1291] The user default NSModalCompatibilityWithMacOS10.1 is obsolete and will no longer have effect in 10.4. Please stop using it.



Dit ook nog :)

Ps.: Mijn mac is nog nooit geblokkeerd geweest. Ah jawel, een keer :) Wanneer ik een stresstest heb gedaan:
-alle programma's tegelijk open :)
Geblokkeerd tijdens een minuut of 30, maar dan alles nog kunnen afsluiten :) Anders werkt alles nog perfect, en met een fresh-install nog beter :)

Therif

Legacy Member
Bon, ik ben offline tot morgen, ik zal je pm'en.

Voor de rest, als alles goed loopt met barongizmo, dan verkoop ik het aan hem en sluit ik het verkoop.

Teemto

Legacy Member
Indien je nog andere boden in overweging neemt wil ik wel 500€ geven.

Therif

Legacy Member
tja, dit is wel moeilijk... Ik heb een deal afgesloten met barongizmo, maar zoals ik al zei in een vorige post. zouden er problemen zijn, dan neem ik zeker contact met jou op

barongizmo

Legacy Member
pm box geledigd, moest ik om de één of andere reden verplicht moeten afhaken, dan laat ik je dat direct weten, zodat de andere koper niet nodeloos moet wachten. Maar normaalgezien ebben we deal zu:) En afhaling zal wel lukken!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan