Archief - [TK]Apple iBook G4 800Mhz PPC 12,1"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Therif

Legacy Member
Verkoop van iBook PowerPC G4 800Mhz 12,1 inch met 640MB DDR SDRAM met Airport Card inclusief.
Hier is alle info dat ik heb gekopieerd van About this mac
Hardware Overview:

Machine Name: iBook G4
Machine Model: PowerBook6,3
CPU Type: PowerPC G4 (3.3)
Number Of CPUs: 1
CPU Speed: 800 MHz
L2 Cache (per CPU): 256 KB
Memory: 640 MB
Bus Speed: 133 MHz
Boot ROM Version: 4.7.7f0
MATSHITACD-RW, leest DVD's en Brand CD's
Built in Audio
1 Digitale uitgang voor schermen + DVI to VGA
Grafische kaart: ATI Mobility Radeon 9200
2XUSB uitgang+1XFireWire uitgang+Ethernet+Phone
Harde schijf van: 30GigaBytes
Andere info

Ik heb hier Tiger op geïnstalleerd, oftewel 10.4, maar mag deze niet meegeven op cd omdat deze maar enkele licenties bevat die niet uit huis mogen.
Ik geef de iBook mee met alle cd's die erbij waren+Doos. De scherm heeft altijd op slaapstand gestaan na 1minuut inactivity, dus nog in perfecte staat.

Nu het belangrijkste: de prijs

Het bieden begint vanaf 500€ en het einddatum is Maandag 20 Februari 2006 om 19u30. Ik neem geen enkele bod na deze tijdstip, ook zeg ik dat u me niet hoeft de PM'en voor een meeneemprijs, wel voor meer info, maar dat kan u op de forum zelf natuurlijk.


Zo, alles is gezegd.

Osis1984

Legacy Member
ruilen met Cyberbook 12,1" ?
Celeron 1.5 , 256mb ram, 40gb, wireless intern, 3 batterijen van elk 2u

Katmai

Legacy Member
250 wil ik wel bieden, moest er niemand je startbedrag willen leggen.

Je timing is wat slecht eh

Teemto

Legacy Member
Ik wil je er alvast 400€ voor geven. Kan je misschien wat foto's plaatsen?

Therif

Legacy Member
Foto ga ik deze avond zetten

de portable ga ik nie ruilen behalve als het mij aanstaat
de garantie is er nie meer
Batterij 2u30 à 3u

gaat nie weg onder de 500 euro

Therif

Legacy Member
Ik ga deze avond zien met mijn broer. Dit kan misschien nog, hoeveel opleg zou je geven

Katmai

Legacy Member
500?

Nee sorry da's veel te veel voor een iBook 800 van 2 jaar oud, waarschijnlijk zonder airport of bluetooth.
I'm out.

barongizmo

Legacy Member
hoeveel opleg, welja de psp is een uitstekende staat, je krijgt er ridge racer, spiderman2 umd bij en alles vant valuepack+nog 7.5 maand garantie met kasticket.

De ds, komt met 3 games: mario64ds, asphalt urban gt, polarium en een zakje om hem in te steken+reserve stylus en allles wat er oorspronkelijk inzat

Laat me eerst eens horen of je interesse hebt, dan denk ik na over de opleg

Kun je me even wat foto's toesturen ook van de ibook in de huidige staat?

Therif

Legacy Member
de foto's zijn aan 't uploaden, ik geef de link nadat het allemaal gedaan is :)

Therif

Legacy Member
Ik dacht aan een opleg van 300,00€, een psp value pack kost 229,00€ en ik verkoop de mijne 500,00€, dat is 271,00 verschil. En omdat de PSP 2de Hands is, denk ik dat dit een goede deal is.

barongizmo

Legacy Member
300 is teveel sorry. De staat van de psp is te goed voor zoveel opleg. 500 euro is volgens mij ook net dat ietsje teveel voor deze ibook.

Ik kan iets hoger gaan dan 200 maar niet veel

barongizmo

Legacy Member
hmmm kijk dat is bespreekbaar voor mij!
Ik heb wel nog enkele vragen: is het mogelijk om er een office pakket op te zetten (de cd moet ik niet erbijhebben)? Bij aankoop krijg je toch een verse install van tiger? Is het een nederlands versie? De batterijduur die je opgeeft is dat met de igebouwde airport actief? Is er een tas bijgeleverd?

Ik zie het wel zitten in feite :)

Therif

Legacy Member
voor mij is het ook OK
Mac:Office heb ik eigenlijk niet, maar ik kan Pages en Keynotes installeren, voor Word, Excel enz is er OpenOffice of AbiWord voor Mac.
Battery Life: 3uur met Airport Actief
Normaal gezien is er Jaguar op geïnstalleerd standaard. Maar ik kan ervoor zorgen dat tiger er op runt ;)
En voor de taal, op Apple is het eendert welke taal dat je installeert: Engels,Nederlands,Duits,Italiaans,Spaans,Frans... En dat kan je veranderen ook al heb is het geïnstalleerd :)

Ik heb ook een vraagje: Waarom verkoop je je psp?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan