hunter 1987
Legacy Member
hey,
wegens te weinig tijd verkoop ik men world of warcraft exemplaar(natuurlijk origineel)dit account is nog actief tot 5 april waardoor ge dus tot dan geen gamecard meer moet kopen.
Aangezien et nimeer zolang geldig is zouk het (in het voordeel van de koper)snel willen afsluiten
happy biding!!
ps:dit is idd 2e keer,vorige verkoop kon ni doorgaan
wegens te weinig tijd verkoop ik men world of warcraft exemplaar(natuurlijk origineel)dit account is nog actief tot 5 april waardoor ge dus tot dan geen gamecard meer moet kopen.
Aangezien et nimeer zolang geldig is zouk het (in het voordeel van de koper)snel willen afsluiten
happy biding!!
ps:dit is idd 2e keer,vorige verkoop kon ni doorgaan
