Archief - TK Volledig AMD pc of in stukken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

InFiNi7y

Legacy Member
Hallo allemaal,

De prijzen die vermeld zijn, zijn richtprijzen dus waar ik graag naar toe ga als er nog garantie is staat het erbij vermeld. Al de boden zijn excl. verzending alles kan afgehaald worden bij mij thuis in koersel (Langst Heusden-zolder). IK hoop zo snel mogelijk alles te kunne afsluiten elke dag zalik het hoogste bod in deze startpost zetten bijhet artikel. Foto's volgen spoedig!


Amd Athlon 3200+ new casle socket 754 boxed 110 EUR
coolrunner 95€
ASUS K8N nforce 3 S754 45 EUR
coolrunner 35€
2x 512 ddr-ram pc 3200 mdt 35 EUR/stuk
coolrunner 1 latje 35€
200GB Western digital 8mb buffer SATAmet garantie 70 EUR
80GB Maxtor 2mb buffer ATA 40 EUR
Coolrunner 35€
Nec3500A dvd-writer 35 EUR
Coolrunner 30€
Lg dvd-rom zwart 14 EUR
coolrunner 10€
Chieftech case zwart 40 EUR
4x blauwe 80 mm fans 4 EUR/stuk
500w levicom 50 EUR
9800 pro power color met artic silencer128mb 90 EUR
2x netwerk pci kaart 10/100 mbit 3 EUR/stuk
Riva tnt 2 32mb 4 EUR
coolrunner 4€
Fan controller inclusief:4 x3pin molex verlengkabeltjes 15 EUR
Zwart diskette station 5 EUR
Oude standaard boksen labtec 8 EUR
Hyundai Q17+ 17” tft 12 ms dvi + analoog 175 EUR
Cool runner 160€
Hercules muse 5.1 soundkaart 12.5 EUR
Sony cd-writer 52x/48x/52x 18 EUR
3.5" behuizing Deze is licht beschadigt maar werkt perfect 12.5 EUR

Dit is alles wat ik heb foto's zullenmorgen volgen.

Laat het bieden beginnen

Groetjes


Ik heb ook interresse om deze pc te wisselen tegen een laptop met of zonder opleg.



Bod van robbyke voor:

Amd Athlon 3200+ new casle socket 754 boxed
ASUS K8N nforce 3 S754
2x 512 ddr-ram pc 3200 mdt
200GB Western digital 8mb buffer SATAmet garantie
Nec3500A dvd-writer
Lg dvd-rom zwart
9800 pro power color met artic silencer128mb
Zwart diskette station
Hyundai Q17+ 17” tft 12 ms dvi + analoog

500€

Coolrunner

Legacy Member
InFiNi7y zei:
Amd Athlon 3200+ new casle socket 754 boxed
ASUS K8N nforce 3 S754
1x 512 ddr-ram pc 3200 mdt
80GB Maxtor 2mb buffer ATA
Nec3500A dvd-writer
Lg dvd-rom zwart
Riva tnt 2 32mb
Hyundai Q17+ 17” tft 12 ms dvi + analoog

95
35
35
35
30
10
4
160
totaal = 404 afgehaald

InFiNi7y

Legacy Member
785€ vind ik een zeer schappelijke prijs voor alles samen dus als je dat bied mag je alles komen halen!

groetjes

robbeke

Legacy Member
als je daar nu een pc mee maakt...
dus zonder cdrw want er is een dvd rw bij..
daar wil ik de prijs van weten

InFiNi7y

Legacy Member
Amd Athlon 3200+ new casle socket 754 boxed
ASUS K8N nforce 3 S754
2x 512 ddr-ram pc 3200 mdt
200GB Western digital 8mb buffer SATAmet garantie
80GB Maxtor 2mb buffer ATA
Nec3500A dvd-writer
Lg dvd-rom zwart
Chieftech case zwart
4x blauwe 80 mm fans
500w levicom
9800 pro power color met artic silencer128mb
Fan controller inclusief:4 x3pin molex verlengkabeltjes
Zwart diskette station
Oude standaard boksen labtec
Hyundai Q17+ 17” tft 12 ms dvi + analoog

Voor deze dingen dus helemaal in elkaar gestokenen perfect werkend zou ik zeggen 750€ de rest die erop staat is maar kleine nest eigenlijk. dus ik maak en voor 25€ krijg je de rest er bij als u dat wil.

CoLdBuRn

Legacy Member
sterke interesse in de 4 fans, en de fancontroller

staat van de fans(werking, geluid, merk?) en controller(staat, merk?) fotos liefst
waar zit de fancontroller? grootte van de knoppen , zit met een case met een deurtje

robbeke

Legacy Member
Amd Athlon 3200+ new casle socket 754 boxed
ASUS K8N nforce 3 S754
2x 512 ddr-ram pc 3200 mdt
200GB Western digital 8mb buffer SATAmet garantie
Nec3500A dvd-writer
Lg dvd-rom zwart
9800 pro power color met artic silencer128mb
Zwart diskette station
Hyundai Q17+ 17” tft 12 ms dvi + analoog


hier wil ik 500 voor geven

InFiNi7y

Legacy Member
dat bod zal ik noteren. Voor 625 mag je het zo komen halen dus dat is de meeneem prijs.

InFiNi7y

Legacy Member
CoLdBuRn zei:
sterke interesse in de 4 fans, en de fancontroller

staat van de fans(werking, geluid, merk?) en controller(staat, merk?) fotos liefst
waar zit de fancontroller? grootte van de knoppen , zit met een case met een deurtje


Foto volgt vanavond

ze maken niet veel lawaai de koelers,

Ik heb zelf een chieftec case en deze zit daar zonder problemen in het is een 3.5" bay het zijn gewoon 4 zwarte knoppen met een blauw lichtje rond

http://intellitech.csnnow.com/images/bl fan controller.gif

het is deze ongeveer alleen dan zonder de letters erop

CoLdBuRn

Legacy Member
bod 30 op de 4 fans + fancontroller,
en kom het afhalen als je je adress geeft,
zit nu wel in de examen periode dus zal ik een beetje moeten zien wanneer ik kan

InFiNi7y

Legacy Member
bod noted coldburn


Ikzou graag de pc in een zo groot mogelijk deel verkopen.

Ik heb ook interresse om te ruilen in een laptop met al dan niet opleg van mijn zijde.

InFiNi7y

Legacy Member
bod is genoteerd,mijn voorkeur gaat toch nogaltijd naarde pc inzo een groot mogelijk deel de verkopen

Coolrunner

Legacy Member
InFiNi7y zei:
80GB Maxtor 2mb buffer ATA
Lg dvd-rom zwart
Riva tnt 2 32mb
Hyundai Q17+ 17” tft 12 ms dvi + analoog
Sony cd-writer 52x/48x/52x

kheb ander mobo + cpu gevonden dus heb enkel nog een paar andere spullen nodig.

40€
14€
4€
165€
15€

Riva tnt 2 32mb <= is da 1.5V of 3.3V ?

indien mogelijk begin volgende week afgehandeld aub

InFiNi7y

Legacy Member
Die hadden ervandaag moeten zijn maar ne maat van mij is ziek en die zou mij z'n digitale kodak lenen want ik heb er gene, dusja zal voor morgen zijn :-( tot mijn spijt.

Het is een chieftec DX-01B-D-U.

groetjes

InFiNi7y

Legacy Member
Bod is genoteerd gamer.

775&#8364; is meeneem prijs voor alles daar ben ikheel blij mee
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan