Archief - [TK] V9990LE + Dual Xeon + PSU + Ram

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LaZze

Legacy Member
Hello,

ik heb geen monitors of hdd's of dvdrw's meer liggen wel nog enkele samenpassende stukken (stap volledig over op laptop + kan het geld goed gebruiken), dus hierbij deze verkoop :D

Asus V9999LE 128MB DDR 6800 LE AGP met zalman VF700-cu(ter waarde van 30 EUR), unlockt naar 16p6v(6800 Ultra) aankoopdatum 13/09/2005... Draait op GPU:350mhz Mem:800mhz op 16p 6v standaard (dus als je hem gewoon in pc stopt, bios bijgewerkt...) :applause:

2x512MB BH5 Corsair (oude echte BH5)

Fortron Source FSP550-80GLC 550W EPS +12V Rev. 2.8 Full range w/ 24+4+8 pin + Active PFC [FSP550-80GLC]
Erg still > 80% efficientie!!!

Iwill DH800 / Dual Socket 604 / Intel 875P Chipset / ATX workstation motherboard (12"x10.5") [IW-DH800]
Support dual Intel Xeon @800/533 MHz FSB or new generation processor - Intel 875P + HR - Dual DDR 400 with ECC up to 4GB - AGP Pro/8X - PCI-X 64/66 - Intel CSA Gigabit LAN up to 266MB/s - TI IEEE-1394 - 2 SATA w/ Adaptec HOST RAID support RAID 1 - 6 Channel Audio - ATX F.F. - overclocking options available - new revision

2x Intel Xeon 3,0Ghz/800Mhz FSB 2MB Cache Boxed with active cooling module suited for Dual Processor configurations. (Nieuwe core... + 2 passieve koelblokken extra ook, door nieuwe core van Intel krijgen deze cpu's totaal niet warm (36 a 40°))

de huidige nieuwprijs enkel van mobo + 2 cpu's + psu is al 1150 EUR aangekocht in winkel (www.mpl.be)
Materiaal is aangekocht op 13/09/2005 (5 tal maand jong) facturen aanwezig...

Bieden maar! Kan uiteraard gewoon gebruikt worden als thuispc ook... alles draait vlot, cpu's zijn beide nog eens Hyperthreaded ook dus 4 cpu's zichtbaar onder apparaatbeheer en in taakbeheer onder windows xp, 2003 ...



meneemprijs voor full package overeen te komen, maar 50% van de huidige nieuwprijzen lijkt me een zeer goede prijs :applause:

50% van 1150 (2 cpu's + mobo + psu) = 575 EUR
50% van 150 (graka + zalman) = 75 EUR
50% van 150 (1 GIG corsair bh5) = 75 EUR
------------------------------------------------
maakt alles samen 725 EUR, dan heb je deftige graka, deftige ram, een zot moederbord met 2 processors en nog eens een zware voeding ook.

ik sta altijd open voor input ook... ruilen niet direct, misschien wel een goeie GSM zou ik kunnen gebruiken en een CHIP-tuning voor mijn auto... maar dat is het ook.

LaZze

Legacy Member
500mhz @ 2 2 2 @ 3.3 V ongeveer, bieden maar zou ik zeggen... toch minimum 100 EUR (daarvoor krijgde toch nog niets deftigs)

Niet bang zijn om te bieden op de workstation, draait gelijk een trein en gaat heel veel goedkoper weg als nieuw... daarbij krijgen jullie op workstation materiaal lange garanties, is meestal degelijker ook en draait beter... CPU's zijn trouwens de nieuwe 64 bitters!

Alles is af te halen in Tielt (West-Vlaanderen) maar er kan levering + andere locaties afgesproken worden ook indien nodig

LaZze

Legacy Member
Robain zei:
hoe zit het om daarmee te gamen?

Gamen is dik in orde, cpu's hebben genoeg kracht, geen probleem... ;)
indien game meerdere cpu's gebruikt, gebruikt hij ze dus beide + hyperthreaded nogmaals (dus 4), indien niet kun je natuurlijk ook gewoon gamen op 1 van de cpu's (gaat nog meer als genoeg draaien ) en ondertussen nog gelijk wat anders doen op je pc met de andere en je gaat er geen problemen mee ondervinden... :woohoo:
Aangezien het moederbord ook gewoon non ECC DDR slikt kan je er goedkoop geheugen in steken en hoef je geen duur ECC geheugen te kopen!
Zeker een aanrader als iemand een goeie pc wil... kracht over, en voeding is stil, samen met die passieve cpu koelblokken kun je het boeltje silent houden

LaZze

Legacy Member
M_N_M zei:
is die 6800GS agp of pci-e?

Dit is geen 6800GS, dit is een V9999LE dus 6800 LE en die is AGP, draaide samen met die Xeons op dat moederbord...

M_N_M

Legacy Member
whups, tijd voor een brilleken denk ik..
Hoe dan ook ben ik op zoek naar pci-e.

LaZze

Legacy Member
@geen probleem M_N_M, stond er idd niet expliciet bij...

Gratis af te halen, dit is voor de snelle beslissers,
heb hier net een U.S. Robotics Networking Broadband Router gevonden, Model - 8000A met 4x 100mbit/s switch in. Compleet met alles in doos, lag blijkbaar nog in mijn kast van vroeger, niet getest en wordt dus ook enkel weggegeven... werkt bevoorbeeld voor kabel...

LaZze

Legacy Member
Robain zei:
richtprijs voor the full package? :)

jullie mogen boden doen... indien alles samen weggaat kunnen we zeker tot een zeer voordelige prijs komen... juiste cijfertjes moet ik nog even berekenen... maar zal waarschijnlijk iets in de trend van 55% van de nieuwprijs zijn (wat voor zo een jong materiaal erg weinig is!!), levering is dan ook mogelijk...

LaZze

Legacy Member
Gothrek zei:
richtprijs LE??

bieden maar zou ik zeggen, heeft ietsje meer als 150 EUR gekost, draait zoals eentje van 300 EUR ongeveer, moet nog wel stukske opbrengen... anders gaat die liever niet weg... is een bom van een kaart voor dat geld...

M_N_M

Legacy Member
LaZze zei:
heb hier net een U.S. Robotics Networking Broadband Router gevonden, Model - 8000A met 4x 100mbit/s switch in. Compleet met alles in doos, lag blijkbaar nog in mijn kast van vroeger, niet getest en wordt dus ook enkel weggegeven... werkt bevoorbeeld voor kabel...
enkel afhalen? Anders geef ik 5€ voor de verzending (3.1€ normaal, dus 1.9€ voor de moeite :D)

Grtz

LaZze

Legacy Member
Robain zei:
richtprijs voor the full package? :)

meneemprijs voor full package overeen te komen, maar 50% van de huidige nieuwprijzen lijkt me een zeer goede prijs :applause:

50% van 1150 (2 cpu's + mobo + psu) = 575 EUR
50% van 150 (graka + zalman) = 75 EUR
50% van 150 (1 GIG corsair bh5) = 75 EUR
------------------------------------------------
maakt alles samen 725 EUR, dan heb je deftige graka, deftige ram, een zot moederbord met 2 processors en nog eens een zware voeding ook.

ik sta altijd open voor input ook... ruilen niet direct, misschien wel een goeie GSM zou ik kunnen gebruiken en een CHIP-tuning voor mijn auto... maar dat is het ook.

M_N_M

Legacy Member
hoeveel 3D marks haal je met die setup? (2003 of 2005)
Die xeons kan je passief koelen ofzo :O

Grtz

LaZze

Legacy Member
M_N_M zei:
hoeveel 3D marks haal je met die setup? (2003 of 2005)
Die xeons kan je passief koelen ofzo :O

Grtz

Yups, de Xeon's vallen passief te koelen, hebben boxed actief rond de 38° dus passief eventueel met nen 120mm fan die over het geheel blaast is dat te doen, mobo is trouwens geheel passief gekoeld, alles voltageregelaars en mosfets zijn trouwens goed gekoeld, ziet er heel gelikt uit..., met die stille voeding en passief mobo en passief cpu en zalman op vga is het boeltje wel heerlijk stil

ik moet die testen, heb er geen idee van hoeveel dit haalt, ik dacht dat ik met die graka met hogere oc rond de 72 a 75k had!!

chukey

Legacy Member
mor indien je geen ander boden krijgt neem jemijn bod aan of niet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan