blind_ripper
Legacy Member
mja deze kan weg om dat ik men x1900xtx heb , dus doe een bod
kaart is volledige met alles kabels en cd's hij is 16pp uit box en wordt herkent in windows als een x800XL
kaart is amper 2maand oud en is net terug uit rma dus gloet nieuws is die wel
min 90€
meeneem aan 150€
verzend of afhalen kan
prijs is zonder verzending
kaart is volledige met alles kabels en cd's hij is 16pp uit box en wordt herkent in windows als een x800XL
kaart is amper 2maand oud en is net terug uit rma dus gloet nieuws is die wel
min 90€
meeneem aan 150€
verzend of afhalen kan
prijs is zonder verzending

Maar 150€voor dit kaartje is ni veel
.