dirtysniper
Legacy Member
Gegroet allen,
Ik verkoop dus mijn Radeon X800 pro kaart.
Deze kaart is 256Mb en is AGP.
Ze is nog in uitstekende staat.
Als jullie nog vragen hebben dan stel je ze maar.
Prijs exclusief: 50€
Verzending voor de koper dus.
Bieden maar!
Bedankt voor de intresse alleszins,
Groetjes,
Ik verkoop dus mijn Radeon X800 pro kaart.
Deze kaart is 256Mb en is AGP.
Ze is nog in uitstekende staat.
Als jullie nog vragen hebben dan stel je ze maar.
Prijs exclusief: 50€
Verzending voor de koper dus.
Bieden maar!
Bedankt voor de intresse alleszins,
Groetjes,
!
bij deze blijft m'n bod van 45 dus geldig