Archief - [TK] POV 8800gts 320mb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mLaJp

Legacy Member
Hallo iedereen,

Verkoop hier mijn pov 8800gts met 320mb (aangekocht in mei) met alles erbij natuurlijk.In perfecte staat.
Lekker kaartje, maar niet genoeg voor crysis op high te spelen met mijn native resolutie.Daarom dat ik hem wegdoe.
minimum prijs bedraagt 170euro
meeneemprijs is 190euro
Als het in regio Antwerpen is (ben van Hemiksem) wil ik hem gerust ff brengen.Anders komen halen of opsturen (komt er natuurlijk wel iets bij).
Zal asap reply'en op jullie post.

Grtz

LaCucaracha

Legacy Member
hm, kweet niet wat uw native resolutie is, maar mijn tip is mss ff wachten op de full versie? kan zijn dat die beter draait, heb ook 8800gts 320 mb en het draait toch redelijk op high, niet heel vlot, maar net genoeg...

mLaJp

Legacy Member
1680x1050 ik kan dus wel wat extra power gebruiken voor crysis.

nog steeds te koop!

-Ex!Tjen-

Legacy Member
ik draai die demo van crysis op medium toch vloeiend op 1680*1050.

mLaJp

Legacy Member
nou ik ben gewoon van mijn games op minstens 50fps te spelen en HIGH. Anders is het niet vloeiend voor mij.

nog steeds te koop!

mythe

Legacy Member
Startbodje: 130 euro
Negeer maar als het te laag is.

*Edit: Maar waarschijnlijk toch geen verstandige aankoop.
Ben reeds in bezit van X1950Pro.
En ik denk dat da samen met mijn P4 3,4GHz de beste opstelling is. En als ik snellere graka pak, toch geen verbeteringen zie omdat mijn CPU nietmeer mee kan.
Niet?

mLaJp

Legacy Member
Beetje naar de lage kant, maar staat genoteerd

tnx and grtz

@mythe
de cpu zal idd een bottleneck zijn voor deze 3d-kaart. Zal toch wel een verbetering zijn t.o.v. de x1950pro. Maar met jouw cpu zal deze 3d-kaart niet op zijn volle kracht kunnen draaien.

mythe

Legacy Member
mLaJp zei:
Beetje naar de lage kant, maar staat genoteerd

tnx and grtz

@mythe
de cpu zal idd een bottleneck zijn voor deze 3d-kaart. Zal toch wel een verbetering zijn t.o.v. de x1950pro. Maar met jouw cpu zal deze 3d-kaart niet op zijn volle kracht kunnen draaien.
Dacht het al :).
Zou ik juist de lengte van deze kaart mogen weten? Want het moet in mijn case geraken ;).

mLaJp

Legacy Member
@Mythe
De lengte van de kaart bedraagt ong 23cm

@kibo
Bod staat genoteerd

Grtz and tnx

mLaJp

Legacy Member
Hallo iedereen.

Deze topic mag aanschouwd worden als gesloten.
Heb hem juist verkocht aan een kameraad.
Bedankt voor de reacties.

Grtz

kibo

Legacy Member
mLaJp zei:
@Mythe
De lengte van de kaart bedraagt ong 23cm

@kibo
Bod staat genoteerd

Grtz and tnx

mLaJp zei:
Hallo iedereen.

Deze topic mag aanschouwd worden als gesloten.
Heb hem juist verkocht aan een kameraad.
Bedankt voor de reacties.

Grtz

10.) Een object verkopen zonder de forumgangers een kans te geven om op te bieden krijgt een negatief itrader punt!


euh, de regels zijn toch duidelijk,
je noteert mijn bod,en enkele uren kom je vertellen dat de kaart verkocht is.
Bij deze negatieve iTrader is onderweg.

Thread closed
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan