Archief - [tk] Pc-stuff

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Groopy

Legacy Member
Ik heb hier nog een oudere pc staan die wegmag:

-MSI K9N Neo Motherboard (Socket A) MS 7260 (V1.X)
-AMD Athlon 1,25 Ghz K7 Processor
-Maxtor 40 GB 6L040J2 -> Maakt veel lawaai, pieptoon
-2 latjes van 256 MB Apacer UNB PC 2100 CL2
-Plextor CD-Rom Writer
-JLMS DVD XJ-HD163 reader
-RADEON 9600 Series 128MB AGP
-Creative Audigy Sound Blaster

Daarnaast nog enkele andere prullen:
-1 Latje van 512 MB Ram - D1D333 PC2700U van Dane-Elec
-Intel Pentium 4 Processor 2.66 Ghz/512/533
-MS-6340 Micro ATX VA Mainboard

Viper5000

Legacy Member
is die pentium 4 socket 478? is hij getest en werkend?

zoja bod van 20 excl

Groopy

Legacy Member
De laatste keer dat hij in een pc stak was hij nog werkend :)
Die socket zal ik voor de zekerheid vanavond is nackecken.

Viper5000

Legacy Member
eventueel ook interesse in die cd-writer tenzij het teveel zou schelen in verzendingskosten

successor

Legacy Member
MSI K9N Neo Motherboard (Socket A) MS 7260 (V1.X)

ben je zeker dat de bovenstaande socket A is ? want een MSI K9N neo is een AM2 bord ....

is het niet dit bord ?

Groopy

Legacy Member
@ successor, je hebt gelijk, dit staat er nog op de doos:
"NVIDEA Nforce 550 Series Chipset Based - Designed for AMD Socket AM2 Athlon - 64/X2 Processors"

Het is wel nog een ander als jouw linkje, het K9N Neo model:
http://www.msicomputer.com/product/p_spec.asp?model=K9N_Neo-F

@ Als ik zo'n cd-writer mee opstuur scheelt het toch gemakkelijk 3 a 4 euro verzending dacht ik.

successor

Legacy Member
mja ,als het een hele pc is kan dat niet. als het echt dat bordje is , alvast een bod van €25 excl op het bordje.

ik kan het bordje wel nog niet testen wegens geen AM2 CPU , dus ik ga je dan ook niet direct een whitelist geven.

ook een bod van €5 op die 512MBram

ook een bod van €5 op dit :
MS-6340 Micro ATX VA Mainboard en die K7 processor.

ik weet trouwens dat het een bord is met SDram...

Groopy

Legacy Member
successor zei:
mja ,als het een hele pc is kan dat niet. als het echt dat bordje is , alvast een bod van €25 excl op het bordje.

Hoe bedoel je juist? Van het moederbord ben ik vrij zeker omdat ik hiervan de doos naast me heb liggen. Als je wilt kan ik is siw.exe laten draaien op die pc, dan heb je normaal gezien alle gegevens (alhoewel ik daarzelf niet veel van snap).

De boden zijn genoteerd.

Viper5000

Legacy Member
Groopy zei:
@ Als ik zo'n cd-writer mee opstuur scheelt het toch gemakkelijk 3 a 4 euro verzending dacht ik.
welja dat dacht ik ook, maar voor 5 euro meer wil ik dat er wel bijnemen (das natuurlijk maar 2 euro voor die writer dan, maar veel meer dan 5 euro heb ik der ook niet aan over)

Groopy

Legacy Member
Voor mij is dit ok, die cd-writer leest blijkbaar wel geen DVD's. Als dit geen probleem is voor jou zijn ze beide verkocht. (Anders gewoon de processor).

yezzer

Legacy Member
even een bodje smijten op
2 latjes van 256 MB Apacer UNB PC 2100 CL2
1 Latje van 512 MB Ram - D1D333 PC2700U

ik geef 10 euro
vlugge afhandeling mogelijk?

Groopy

Legacy Member
Als er vandaag niemand meer overgaat is het van jou. Dan kan ik het morgen opsturen.

successor

Legacy Member
je zegt dat het een volledige pc is met een athlon op 1,25GHz , er bestaat helemaal geen athlon 1,25GHz op AM2 ...

dus : een volledige pc met die MSI K9N maken met de onderdelen in de startpost is onmogelijk.

ik ben gewoon verward omdat je bij het moederbord socket A schrijft terwijl het een socket AM2 is.

socket A = socket 462 , zoals op het onderste bord, waar ik ook een bod op heb gedaan.

Groopy

Legacy Member
Olrait, als ik de pc vanavond uit elkaar haal zal ik ook is tegoei kijken naar die processor. Want dan zal het geen Athlon 1,25 GHz zijn zoals je zegt. Ik had alle specs van siw.exe gehaald, maar dit is blijkbaar ook niet echt betrouwbaar.

successor

Legacy Member
laat me iets weten wat voor een processor , ik zoek namelijk nog alles voor dat moederbord , dus cpu en ram. zou wel graag hebben dat het ram wat kan OCen.

probeer trouwens everest home edition

link

hoe oud is die pc trouwens ? want een AM2 bord is toch redelijk recent ?

Groopy

Legacy Member
ik heb dat progje is geïnstalleerd en jammer genoeg had je gelijk :(
Ik denk dat het K9N Neo moederbord in onze server steekt ofzo, kzou ni weten waar die doos anders vandaan komt.

Moederbordnaam MSI K7T266 Pro2 (MS-6380 v2.0)
CPU Type AMD Athlon XP, 1250 MHz (12.5 x 100)


Bij deze:

-Pentium 4 en/of cd-writer verkocht aan Viper5000 (€ 25)
-Geheugenlatjes verkocht aan Yezzer (€10)

successor

Legacy Member
een bod van €5 op die 512MBram

ook een bod van €5 op dit :
MS-6340 Micro ATX VA Mainboard en die K7 processor.
JLMS DVD XJ-HD163 reader : €3
-RADEON 9600 Series 128MB AGP :€10
-Creative Audigy Sound Blaster: €2
die schijf : €5

alles excl, en onder voorbehoud van alles of niks.

Groopy

Legacy Member
De Ram is verkocht aan Yezzer.

De andere kunnen in 1 geheel verkocht worden als je dat wilt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan