Archief - [TK]-[PC] Shuttle / TFT / Draagbare DVD speler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HomeBoy7

Legacy Member
Alles mag weg wegen aankoop portable !

XPC:

Shuttle SN95G5
AMD64 3200+ (Winshester)
2x 512 DDR400 (Corsair)
200GB 7200 S-ATA/150 (WD)
Pioneer DVR-108
Asus 256MB Geforce 6800 GT

Voorlopig worden er geen losse stukken verkocht.

(incl. factuur / Snogard - 13.12.2004)

Toebehoren:

Sunbeam: SHUTTLE XPC MOD Clear
Shuttle XPC Carrying Bag

PICS

TFT Acer AL718:
-> €125 (werk)

Geen dode pixels, nooit problemen mee gehad, zelfs niet tijdens het gamen !
Info


Mustek PL408HM Draagbare DVD speler:

PIC / Manual


Ik heb het recht ... .

Prijs overeen te komen. Ik ben van Bilzen (Limburg) en ik werk niet met verzending, aangezien dit nogal riscant is.

Dit staat ook op het Arena51 forum en bij de intranet koopjes bij mij op het werk.

HomeBoy7

Legacy Member
Sorry, vergeten te vermelden dat er geen losse stukken verkocht worden.

piotke

Legacy Member
Shuttle SN95G5
AMD64 3200+ (Winshester)
2x 512 DDR400 (Corsair)
200GB 7200 S-ATA/150 (WD)
Pioneer DVR-108
Asus 256MB Geforce 6800 GT

richtprijs voor het pakket ?

HomeBoy7

Legacy Member
Eigelijk heb ik geen idee, maar ik had gedacht aan €750.

piotke

Legacy Member
moet ik morgen even narekenen, maar ik denk dat het beetje veel is :)

Firestyler

Legacy Member
200€ op Shuttle onder voorbehoud zonder
AMD64 3200+ (Winshester)
2x 512 DDR400 (Corsair)
200GB 7200 S-ATA/150 (WD)
Pioneer DVR-108
Asus 256MB Geforce 6800 GT

Firestyler

Legacy Member
250€ onder voorbehoud zonder
AMD64 3200+ (Winshester)
2x 512 DDR400 (Corsair)
200GB 7200 S-ATA/150 (WD)
Pioneer DVR-108
Asus 256MB Geforce 6800 GT

HomeBoy7

Legacy Member
De maar een bod ... ik werk in Brussel, dus daar kunnen we eventueel ook afspreken.
Nu is de nieuwprijs €260

demaarten

Legacy Member
ik verkoop mijne shuttle sn95G5 met USB2.0 card reader voor 165 euro wie geïnteresseerd is , zie ook mijn post

PsYmon

Legacy Member
Mnee sorry, das me wat te veel. Kwil wel al een bod van 125 euro plaatsen op de tft :)

HomeBoy7

Legacy Member
PsYmon zei:
Mnee sorry, das me wat te veel. Kwil wel al een bod van 125 euro plaatsen op de tft :)

Sorry, ik heb al een bod van €125 op het werk (updates in 1ste post).

kibo

Legacy Member
XPC:

Shuttle SN95G5
AMD64 3200+ (Winshester)
2x 512 DDR400 (Corsair)
200GB 7200 S-ATA/150 (WD)
Pioneer DVR-108
Asus 256MB Geforce 6800 GT


bod 525€
edit:Bilzen dus
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan